پویش «مهر فاطمی» در کرمانشاه اجرا می‌شود
کد خبر: 3950625
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶

پویش «مهر فاطمی» در کرمانشاه اجرا می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد استان کرمانشاه از برگزاری پویش «مهر فاطمی» در کرمانشاه خبر داد.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری پویش «مهر فاطمی» در کرمانشاه با اشاره به تقارن ایام‌الله دهه فجر با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) خبر داد.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در قالب این پویش در استان، افزود: برگزاری نمایشگاه اجادیث فاطمی، انتشار بیانات مقام معظم رهبری درخصوص زن در فضای مجازی و برپایی مراسم سخنرانی و مولودی‌خوانی در برحی مساجد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مطابق با مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و پخش زنده و انتشار مراسم در کانال و گروه‌های کجازی مسجد از برنامه‌های اجرایی این مراسم خواهد بود.

وی تصریح کرد: بخشی از برنامه‌های اجرایی «پویش مهر فاطمی» در استان تهیه قواره چادری از محل کمک‌های مردمی و اهداء آن به بانوان محجبه کم بضاعت محلات است.

حجت‌الاسلام کلات‌پور با اشاره به برنامه‌های مناسبتی این ایام اجرایی توسط ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد استان کرمانشاه به برگزاری مراسم جشن ولادت امام محمدباقر(ع) و مراسم جشن‌های ماه رجب از طریق فضای مجازی اشاره کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: انتشار محتوای متنی و صوتی مرتبط با شخصیت امام محمدباقر(ع) در گروه و کانال‌های مجازی مسجد و پخش صلوات خاصه پنجمین پیشوای شیعیان از بلندگو‌های مساجد استان از دیگر برنامه‌های اجرایی در این خواهد بود.

انتهای پیام
captcha