دفاع از ۵۲ پایان‌نامه سطح سه و چهار جامعة‌الزهرا(س) در پاییز ۹۹
کد خبر: 3947811
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸

دفاع از ۵۲ پایان‌نامه سطح سه و چهار جامعة‌الزهرا(س) در پاییز ۹۹

حجت‌الاسلام والمسلمین رسولی‌نیا با بیان اینکه ۵۲ پایان‌نامه سطح سه و چهار جامعةالزهرا(س) در پاییز ۹۹ دفاع شدند، گفت: بیش از هزار و ۱۰۰ طلبه سطح سه و چهار جامعه‌الزهرا(س)در ۲۳ رشته تحصیلی در حال تدوین پایان‌نامه و رساله علمی هستند.

ارسال/ دفاع از ۵۲ پایان نامه سطح سه و چهار جامعه‌الزهرا(س) در پاییز ۹۹

به گزارش ایکنا از قم به نقل از روابط عمومی جامعه الزهرا(س)، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رسولی‌نیا، مدیر اداره ارزشیابی تحصیلی جامعه الزهرا(س) گفت: در پاییز سال جاری، ۵۲ پایان‌نامه طلاب سطح سه و چهار در ۹ رشته تحصیلی دفاع شده است که بیشترین آمار جلسات دفاعیه پایان‌نامه‌ها در این سالها، مربوط به رشته «تفسیر و علوم قرآن» است.

وی اظهار کرد: در سه ماه سوم سال جاری به تفکیک دو پایان‌نامه تاریخ اسلام، دو پایان نامه تبلیغ با گرایش حج، سه پایان‌نامه تعلیم و تربیت اسلامی، ۲۹ پایان‌نامه تفسیر و علوم قرآن، هشت پایان نامه فقه و اصول، سه پایان نامه فلسفه اسلامی، دو پایان‌نامه کلام اسلامی، دو پایان‌نامه مدرسی ادبیات عرب و یک پایان‌نامه مطالعات اسلامی زنان دفاع شده است.

حجت‌الاسلام رسولی‌نیا یادآور شد: برخی از پایان‌نامه‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا، عدم حضور طلاب در قم و محدودیت‌هایی که وجود داشت، به صورت آنلاین و مجازی برگزار شدند و تعدادی نیز به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.  

وی با بیان اینکه بیش از هزار و ۱۰۰ طلبه سطح سه و چهار جامعه الزهرا در ۲۳ رشته تحصیلی در حال تدوین پایان‌نامه و رساله علمی هستند، گفت: تاکنون بیش از هزار و ۷۰۰ پایان نامه در جامعه‌الزهرا(س) دفاع شده است.

مدیر اداره ارزشیابی تحصیلی جامعه‌الزهرا(س) یادآور شد: یک نسخه از هر پایان‌نامه دفاع شده جهت استفاده طلاب و پژوهشگران در کتابخانه جامعه الزهرا  نگهداری می‌شود، برخی از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های علمی هم می‌توانند به عنوان کتاب منتشر شوند که پس از تأیید شورای نشر معاونت پژوهش در نوبت چاپ قرار می‌گیرند.

انتهای پیام
captcha