ورود اسرائیلی‌ها به امارات بدون ویزا
کد خبر: 3947772
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳

ورود اسرائیلی‌ها به امارات بدون ویزا

دولت امارات موافقت خود را با معافیت اخذ ویزا از شهروندان رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روسیا الیوم، گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، با اعلام تصویب قرارداد لغو متقابل روادید میان ابوظبی و تل آویو گفت: این قرارداد که ‌پس از گذشت 30 روز از امضای آن اجرایی می شود، یک گام اساسی در مسیر اجرای کامل توافقات منعقد شده با امارات، بحرین و مراکش در جهت عادی سازی روابط است.
 
سایت خبری i24 اسرائیل با اعلام این خبر اشاره کرد که ابوظبی پیش‌تر ویزای گردشگری را به صورت موقت برای گردشگران اسرائیلی صادر می‌کرد اما با اجرایی شدن قرارداد لغو روادید میان امارات و رژیم صهیونیستی، شهروندان این رژیم می توانند بدون ویزا وارد امارات شوند.
 
در خبری دیگر، شرکت پست امارات دیروز، چهارشنبه، از انجام عملیات گسترده پستی میان این کشور و رژیم صهیونیستی خبر داد. بر این اساس، شرکت پست امارات برای ارتباط با شهرها و سایر نقاط سرزمین‌های اشغالی با شرکت پست اسرائیل ارتباط برقرار کرده است.
 
توافق وزیر خارجه امارات و همتای اسرائیلی آن با لغو متقابل روادید ابتدا در تاریخ ۲۲ ماه دسامبر گذشته (2 دی) برای شهروندان اماراتی که قصد سفر به اراضی اشغالی را داشتند، وارد مرحله اجرا شد و آنها توانستند بدون ویزا به تل‌آویو سفر کنند و در هر نوبت حداکثر ۹۰ روز در آنجا اقامت کنند.
انتهای پیام
captcha