برگزاری اختتامیه جشنواره قرآنی آیات در اسفندماه
کد خبر: 3947754
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵

برگزاری اختتامیه جشنواره قرآنی آیات در اسفندماه

مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی آیات که متشکل از ۹ جشنواره در رشته‌های مختلف است، اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

برگزاری اختتامیه جشنواره قرآنی آیات در اسفندماه

به گزارش ایکنا، جشنواره آیات یکی‌ از برنامه‌های سالانه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که از سوی دفتر تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآنی این معاونت برگزار می‌شود. اغلب این‌ جشنواره‌ها طی ماه‌های گذشته برگزار شده و تعداد معدودی از آنها در حال حاضر فرایند برگزاری را طی می‌کنند. پس از پایان یافتن این جشنواره، اختتامیه جمعی آنها اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود،‌ جشنواره آیات دارای مجموعه جشنواره‌های تخصصی در رشته‌های مختلف است. در سال ۹۹ این جشنواره شامل ۹ جشنواره ملی است که از جمله آنها می‌توان به جشنواره ملی نغمه‌های محمدی(ص) و جشنواره ملی چلچراغ آسمانی که هر دو به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود اشاره کرد.

از دیگر بخش‌های جشنواره آیات می‌توان به جشنواره ملی داستان‌نویسی به میزبانی استان خراسان جنوبی، جشنواره ملی شعر پیام‌آور وحدت به میزبانی استان سیستان و بلوچستان، جشنواره ملی رسانه و مطبوعات به میزبانی استان سمنان، جشنواره ملی عکس و عکس نوشته به میزبانی استان کرمان، جشنواره ملی داستانک به میزبانی استان گلستان، جشنواره ملی آواها و نغمات به میزبانی آذربایجان شرقی و جشنواره ملی فیلم به میزبانی استان بوشهر اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha