برج میلاد گزینه‌ای قطعی‌تر برای سینمای رسانه است
کد خبر: 3947213
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
مسعود نجفی در گفت‌و‌گو ایکنا خبر داد؛

برج میلاد گزینه‌ای قطعی‌تر برای سینمای رسانه است

طی چند روز آینده درباره سینمای رسانه در سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر تصمیم‌گیری خواهد شد، ولیکن به دلیل مهیا بودن شرایط بهداشتی در برج میلاد، این محل گزینه‌ای قطعی‌تر برای برگزاری است.

مسعود نجفی مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در گفت‌و‌گو با ایکنا اعلام کرد: درباره حضور مردم و رسانه‌ها در مهمترین اتفاق سینمایی کشور طی چند روز آینده تصمیم‌گیری خواهد شد. در این جلسه که با حضور نمایندگان سازمان سینمایی و ستاد مبارزه با کرونا خواهد بود درباره چگونگی و میزان حضور مردم نیز گفت‌و‌گو می‌شود.

وی افزود: البته حضور رسانه به واسطه تعداد محدودترشان، بیشتر محتمل است. درضمن از بین دو گزینه میلاد و ملت، احتمال انتخاب میلاد به دلیل مهیا بودن شرایط رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیشتر است.

وی درباره علت ریزش فیلم‌های ویدیویی در جشنواره نیز گفت: بزرگترین علت ریزش فیلم‌ها نیز ویدئویی بودن خیلی از آن‌هاست. تاکید کردیم که آثار باید پروانه ساخت سینمایی باید داشته باشند و خیلی از فیلم‌ها ویدئویی هستند. من فکر می‌کنم در نهایت چیزی نزدیک به ۶۰ فیلم به دست هیئت داوران برسد. دبیر جشنواره از روز اول اشاره کرد که امسال هیئت داوران همه فیلم‌های واجد شرایط را می‌بینند و نامزدهای خودشان را به روال هر سال اعلام می‌کنند. در دوره‌های گذشته نامزدها در روزهای پایانی اعلام می‌شد، اما امسال زودتر این اتفاق می‌افتد. اگر ما شرایط نمایش داشته باشیم، فیلم‌های نامزد شده در بخش‌های مختلف، نمایش داده می‌شوند. پیش‌بینی می‌شود که به روال سال‌های گذشته حدود ۲۰ فیلم باشد.

انتهای پیام
captcha