سیزدهمین جشنواره «جوان سرباز» در رشت برگزار شد
کد خبر: 3946853
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶

سیزدهمین جشنواره «جوان سرباز» در رشت برگزار شد

سیزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) «جوان سرباز» که با حضور مسئولان انتظامی و کارکنان وظیفه نمونه فرماندهی انتظامی گیلان، امروز، ۲۱ دی در سالن شهدا ناجا رشت برگزار شد.

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار عزیزالله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان، امروز، 21 دی‌، در سیزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) جوان سرباز که با حضور مسئولان انتظامی و کارکنان وظیفه نمونه فرماندهی انتظامی گیلان در سالن شهدا ناجا رشت برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان وظیفه در تأمین نظم و امنیت، اظهار کرد: خدمت در لباس مقدس سربازی توفیقی بسیار ارزشمند در راستای ایجاد امنیت است.

وی با اشاره به مأموریت‌های خطیر نیروی انتظامی در برخورد با جرائم و آسیب‌های اجتماعی گفت: نقش سربازان در ارتقای نظم و امنیت جامعه چشمگیر و کلیدی است.

فرمانده انتظامی استان گیلان دوران سربازی را دوران تبدیل آموزش‌ها به مهارت اعلام کرد و افزود: خدمت سربازی بهترین دوران خودسازی، پرورش استعدادها، آموزش مدیریت زندگی و فرصتی برای كسب تجربه در سایه توجه به معنویات و بالابردن صبر و تحمل به منظور بهره‌گیری در زندگی شخصی و خانوادگی است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در نیروهای مسلح همه ما سرباز ولایت هستیم و برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌كنیم، تصریح کرد: سربازی یک دوره عملی مسئولیت‌پذیری است و توصیه من به شما سربازان این است كه به نقش خودتان اهمیت بدهید و در دوره انجام خدمت مقدس سربازی همیشه یادگیری و آموزش، رعایت نظم و انضباط و احساس مسئولیت و تكلیف را در نظر داشته باشید.

سردار ملکی سربازان را بخش مهمی از توان نیروهای مسلح قلمداد کرد و گفت: دوران سربازی نماد از خودگذشتگی و فداكاری در مسیر الهی بوده و رشادت‌های شما در عرصه‌های مختلف تأمین نظم و امنیت بركسی پوشیده نیست.

گفتنی است، در پایان این مراسم از تعدادی از کارکنان وظیفه نمونه فرماندهی انتظامی استان گیلان با اهدا لوح و هدیه، تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha