اندیشه جهانی شهید سلیمانی، الگوی کامل است
کد خبر: 3946653
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
مدیر نمایندگی جامعةالمصطفی در استان خراسان رضوی:

اندیشه جهانی شهید سلیمانی، الگوی کامل است

مدیر نمایندگی المصطفی در خراسان رضوی با بیان اینکه نگاه جهانی در گسترش تعالیم اسلامی، زمینه‌ساز ظهور خواهد بود، گفت: نگاه فراجغرافیایی و جهانی شهید سردار سلیمانی در جامعة‌المصطفی الگوی کامل است.

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا صالح، مدیر نمایندگی المصطفی در خراسان رضوی در مراسم بزرگداشت سرداران جبهه مقاومت که به صورت مجازی برگزار شد، ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله مصباح یزدی، به جایگاه و شخصیت سردار سلیمانی به عنوان الگو و اسوه تاریخی اشاره کرد و افزود: با نگاه به وضعیت منطقه و جهان درمی‌یابیم که با وضعیت بسیار ناپایدار و شرایط حساسی در سراسر دنیا روبه رو هستیم.

وی با بیان اینکه تمام جبهه کفر و صهیونیسم جهانی با خیانت‌های دولت‌های به ظاهر اسلامی، در حال اجرای توطئه بزرگی در منطقه هستند، ادامه داد: این توطئه با عادی‌سازی روابط با اسرائیل غاصب در منطقه جای خود را باز کرده است و به بهانه فروش تجهیزات نظامی و اسلحه به کشور‌های منطقه و همسایه ایران، دشمنان انقلاب اسلامی اهداف خود را در منطقه علیه ایران پی می‌گیرند.

حجت‌الاسلام و المسلمین صالح با اشاره به شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی که ضد ایران سخن‌پراکنی می‌کنند، افزود: دشمنان ایران برای اینکه به ولایت فقیه آسیب وارد کنند، در مورد تفکر افراد مؤثر جامعه، سرمایه‌گذاری می‌کنند تا از این طریق، جامعه را به انحراف بکشانند.

عضو شورای اندیشه‌ورزان اندیشکده جامعةالمصطفی اظهارکرد: مقبولیت ایران برای کسانی که به خارج از مرز‌ها سفر کرده باشند، کاملاً ملموس است. حجم بالای تبلیغات ضد جمهوری اسلامی ایران نشانه قدرت و اقتدار این ملت است.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی و آیت‌الله مصباح یزدی هر دو دارای جایگاه ویژه‌ای در انقلاب اسلامی بودند، گفت: هر دو بزرگوار در برابر رهبر انقلاب اسلامی مانند سرباز رفتار می‌کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین صالح با بیان اینکه نگاه جهانی در گسترش تعالیم اسلامی، زمینه‌ساز ظهور خواهد بود، افزود: نگاه فراجغرافیایی و جهانی شهید سردار سلیمانی در جامعة‌المصطفی، الگوی کامل است.

عضو شورای اندیشه‌ورزان اندیشکده جامعةالمصطفی اظهار کرد: هدف عالی جامعةالمصطفی انتشار کلمه «توحید» در سراسر جهان است.

انتهای پیام
captcha