محفل قرآنی هدیه به شهدای مقاومت برگزار شد
کد خبر: 3945660
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
در قم؛

محفل قرآنی هدیه به شهدای مقاومت برگزار شد

محفل انس با قرآن هدیه به حضرت زهرا(س) و شهدای مقاومت، سردار قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای ایران برپا شد.

به گزارش ایکنا، محفل انس با قرآن و عترت، همزمان با ایام فاطمیه و نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و چهلمین روز شهادت محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای ایران، همراه با آیین غبارروبی آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) قم و گلزار شهدا، برگزار شد.

این مراسم به مدت سه روز با تلاوت روح‌الله آقایی و محسن جعفری از قاریان برتر استان قم و سخنرانی حجج اسلام محسن ابراهیم‌زاده و میرزامحمدی، پیرامون جایگاه شهید و شهادت، نقش شهید فخری‌زاده در اغلب پیشرفت‌های علمی و هسته‌ای و... و خاطره‌گویی دوران دفاع مقدس از سوی سردار کاشی همراه بود.

همچنین طی همین ایام، دو هزار وعده غذای گرم تبرکی آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) با همکاری خیرین محل و کسبه خیابان امامزاده ابراهیم(ع) به همت واحد اجتماعی مرکز افق آستان مقدس این امامزادگان، گروه جهادی بانوان وابسته به امامزاده، هیئت‌های مذهبی منطقه و پایگاه مقاومت بسیج امامزاده در مناطق محروم و میان افراد نیازمند توزیع شد.

از دیگر برنامه‌های این آستان طی این ایام می‌توان به برگزاری چهار محفل انس با قرآن کریم ویژه گرامیداشت شهادت سرداران مقاومت، برگزاری ویژه برنامه مقاومت ویژه دانش‌آموزان با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش ناحیه دو استان قم و همزمان پخش از شبکه شاد، قرائت 110 ختم سوره مبارکه یاسین توسط واحد قرآنی مرکز افق امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) هدیه به حضرت زهرا(س) و شهدای مقاومت اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha