فراخوان مقاله کنفرانس «رهیافت معنویت خداسو در مواجهه با کرونا»
کد خبر: 3945627
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸

فراخوان مقاله کنفرانس «رهیافت معنویت خداسو در مواجهه با کرونا»

کنفرانس بین‌المللی «رهیافت معنویت خداسو در مواجهه با کرونا» از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه فراخوان مقاله داد.

کنفرانس بین‌المللی رهیافت معنویت خداسو در مواجهه با کرونا به گزارش ایکنا، در ادامه برپایی همایش‌های مختلف از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه کنفرانس بین‌المللی رهیافت معنویت خداسو در مواجهه با کرونا فراخوان خود را آغاز کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال چکیده مقالات خود تا 30 بهمن‌ماه و برای ارسال اصل مقالات تا 20 فروردین 1400 اقدام کنند. زمان برگزاری کنفرانس هم 29 اردیبهشت 1400 خواهد بود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات می‌توانند به نشانی: قم، پردیسان، میدان علوم، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه مراجعه و یا از طریق تلفن: 02532111329، دورنگار: 02532803090 و یا کدپستی: 3749113361 در ساعات کاری ۷:۳۰ تا ۱۵:۰۰ اقدام کنند.

بنابر این گزارش، این کنفرانس بین‌المللی در پنل‌های روان‌شناسی، فلسفه و کلام و علوم اجتماعی برگزار خواهد شد و سلامت معنوی در کرونا؛ مراقبت معنوی در کرونا؛ درمانگری معنوی در کرونا؛ مداخله معنوی در بحران ناشی از کرونا؛ سبک‌های مقابله‌ای معنوی در کرونا؛ سوگ ابراز نشده در کرونا و کرونا و رشد معنوی، محورهای پنل نخست محسوب می‌شوند.

همچنین مبانی فلسفی و کلامی مواجهه معنوی با کرونا؛ رهیافت‌های معنوی به کرونا در حکمت اسلامی؛ سنجش مواجهه‌های الهیاتی معاصر با مسئله شر بر اساس حکمت اسلامی؛ پاسخهای الهیاتی به نیازهای معنوی بر آمده از کرونا هم موضوعات پنل فلسفه و کلام است.

در پنل علوم اجتماعی هم مباحث؛ بررسی میان فرهنگی زیست معنوی در مواجهه با کرونا؛ تبیین‌های اجتماعی مواجهه معنوی با کرونا؛ آسیب‌های اجتماعی ناشی از کرونا و راهکارهای معنوی مواجهه با آنها؛ تحلیل آسیب‌های معنویت بر آمده از کرونا از منظر جامعه‌شناسی و تبیین تغییرات سرمایه فرهنگی _ معنوی ناشی از شیوع کرونا مورد بحث قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha