فقدان آیت‌الله مصباح یزدی جبران‌ناپذیر است
کد خبر: 3945474
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
زاکانی:

فقدان آیت‌الله مصباح یزدی جبران‌ناپذیر است

آیت‌الله مصباح یزدی، با مجاهدت‌های خود در عرصه سیاست و علم نامی نکو از خود در تاریخ انقلاب بر جای گذاشتند که فقدانشان جبران‌ناپذیر خواهد بود. 

فقدان آیت‌الله مصباح یزدی جبران‌ناپذیر استبه گزارش ایکنا از قم، علیرضا زاکانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، ارتحال آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت که متن آن به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
انالله و انا الیه راجعون
 
درگذشت عالم بصیر، مجاهد و انقلابی حضرت آیت الله علامه محمد تقی مصباح یزدی(ره) در سالروز شهادت شهید عزیز و سعید حاج قاسم سلیمانی داغی بزرگ بر دل ملت انقلابی ایران گذاشت که به هیچ‌گونه جبران‌پذیر نخواهد بود.
 
علامه مصباح یزدی(ره) سال‌های عمر خود را وقف تعلیم شاگردان و جهاد علمی در موسسه با برکت آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و فعالیت در نهادها و شوراهای انقلابی چون مجلس خبرگان رهبری و شورای عالی انقلاب فرهنگی کرد که حاصل این عمر با برکت تربیت صدها نیروی فکری و بصیر برای انقلاب اسلامی است.
 
این عالم وارسته، مجتهد، فقیه، فیلسوف، متفکر و صاحبنظر در مسائل اساسی اسلام که رهبر معظم انقلاب(حفظه الله) ایشان را جایگزینی شایسته برای شخصیت‌های بزرگی چون استاد شهید مرتضی مطهری(ره) و علامه طباطبایی(ره) می‌دانستند، با مجاهدت‌های خود در عرصه سیاست و علم نامی نکو از خود در تاریخ انقلاب بر جای گذاشتند که فقدانشان جبران ناپذیر خواهد بود.
 
مصیبت وارده به امت مسلمان را به امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و خاصتاً به جامعه علمی و حوزوی جهان اسلام تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم، همنشینی با انبیاء، اولیاء و شهداء و برای خانواده بزرگوار، به‌ویژه فرزندان گرامی و شاگردان ایشان، صبر و اجر جزیل طلب می‌نمایم.
 
علیرضا زاکانی
انتهای پیام
captcha