ثبت نام دوره‌های مجازی مرکز قرآن و حدیث حرم حضرت معصومه(س) آغاز شد
کد خبر: 3938781
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳

ثبت نام دوره‌های مجازی مرکز قرآن و حدیث حرم حضرت معصومه(س) آغاز شد

واحد مجازی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌ بیت(ع) در رشته‌های قرآنی و معارفی از بانوان و آقایان علاقه‌مند در سراسر کشور ثبت‌ نام می‌کند. 

واحد مجازی مرکز قرآن و حدیث حرم حضرت معصومه(س) ثبت‌نام می‌کند به گزارش ایکنا از قم، واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث به‌صورت آنلاین و آفلاین از علاقه‌مندان در رشته‌های زیر ثبت نام می‌کند.
 
دوره‌های آنلاین مرکز قرآن و حدیث شامل روخوانی قرآن کریم با تدریس فارسی و انگلیسی، تجوید یک قرآن کریم با تدریس فارسی و انگلیسی، تجوید دو قرآن کریم، ترتیل و تحقیق قرآن کریم، حفظ ترتیبی قرآن کریم با تدریس فارسی و انگلیسی،‌ حفظ موضوعی قرآن کریم، و ترجمه و مفاهیم قرآن کریم است.
 
تفسیر سُوَر منتخب، تدبر در قرآن کریم، حفظ نهج‌البلاغه، آشنایی با نهج‌البلاغه، آشنایی با صحیفه سجادیه، شیعه‌شناسی، احکام، مهدویت تغذیه سالم، آمادگی پیش از ازدواج و همسرداری و تربیت فرزند از دیگر دوره‌های این مرکز است.
 
دوره‌های ویدیویی (آفلاین) با پشتیبانی تلفنی و تدریس بهترین اساتید قرآنی کشور مانند استاد علی قاسمی در بخش روخوانی، استاد مهدی علم‌خواه در رشته تجوید یک، استاد علی حبیبی در بخش حفظ جز سی، تفسیر سوره انسان با حضور استاد قرائتی، حضرت معصومه‌شناسی با حضور آیت الله سعیدی و احکام کاربردی استاد فلاح‌زاده که در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود برای فراگیران در حال دنبال شدن است.
 
همچنین در رشته حفظ برای نخستین بار حفظ قرآن کریم به‌صورت تلفنی در رشته‌های حفظ چهارساله، حفظ شش ساله و حفظ آزاد برگزار می‌شود.
 
پشتیبانی مجازی آقایان به نشانی edusupport_m@ و همچنین شماره تماس با واحد آقایان ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۱۹ است و علاقه‌مندان از سراسر کشور با تماس تلفنی با مرکز قرآن و حدیث می‌توانند در رشته‌های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث که به‌صورت مجازی برگزار می‌شود ثبت نام کنند.
 
همچنین آیدی پاسخگویی و پشتیانی برای بانوان edusupport_f@ بوده و علاقه‌مندان از سراسر کشور برای ثبت نام در دوره‌های مجازی آنلاین و آفلاین می‌توانند با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۰۷ تماس بگیرند.
 
مشاهده لیست کلاس‌ها و ثبت‌نام در کلاس‌ها برای خواهران و برادران در آدرس www.qhkarimeh.ir/lms امکان‌پذیر است.
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صدف زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۰ - ۲۳:۲۰
0
0
عالی است اگر حدیث سوال کنید مثل آیه سلام خداحافظ
captcha