حجت‌الاسلام شهیدی، مردمی و روحانی رحمانی بود
کد خبر: 3938450
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
آیت‌الله هادوی تهرانی:

حجت‌الاسلام شهیدی، مردمی و روحانی رحمانی بود

آیت‌الله هادوی تهرانی در پیامی با تسلیت ارتحال حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی، رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیان کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی مردی مردمی و روحانی رحمانی بود.

حجت‌الاسلام شهیدی مردی مردمی و روحانی رحمانی بودبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله مهدی هادوی تهرانی، عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پیامی ارتحال حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی، رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ارتحال دوست با وفا، تندیس صداقت و صفا حضرت حجت‎الاسلام‌و‌المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی رحمة الله علیه موجب تاسف و تأثر فراوان شد. آن عالم فرزانه عمری طولانی در خدمت به اسلام و مسلمین سپری کرد، بی آنکه حاشیه‌ای داشته باشد. مردی مردمی و یک روحانی رحمانی بود.

این جانب ضمن تسلیت این ضایعه اسفناک به تمامی مراجع عظام به‌ویژه رهبر معظم انقلاب دامت برکاته و خانواده محترم آن مرحوم به‌ویژه جناب حجت‌‌الاسلام‌و‌المسلمین ناطق نوری، برای آن عزیز سفر کرده حشر با محمد و آل محمد صلی الله علیه و آله و سلم و برای تمام بازماندگان محترم صبر جميل و اجر جزیل از درگاه ایزد بی‌بدیل خواستارم.

مهدی هادوی تهرانی

قم آشیانه آل محمد صلی الله علیه و آله و سلم

10 آذرماه 1399»

انتهای پیام
captcha