راه‌اندازی مبارک قرارگاه فرهنگی جهادی فاطمی
کد خبر: 3923847
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷

راه‌اندازی مبارک قرارگاه فرهنگی جهادی فاطمی

جمعی از فعالان و نمایندگان رسانه‌های خبری استان قم، راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی جهادی فاطمی و تشکیل کمیته رسانه‌ای این قرارگاه را از ابتکارات و نوآوری‌های آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) عنوان کردند.

راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی جهادی فاطمی از ابتکارات آستان حضرت معصومه(س) استبه گزارش ایکنا از قم به نقل از روابط عمومی آستان مقدس قم، مهدی کلانترزاده، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم، 29 شهریورماه در نخستین نشست مشترک با مدیرقرارگاه فرهنگی و جهادی فاطمی که در سالن حضرت خدیجه(س) کتابخانه حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: تشکیل چنین قرارگاهی در این ایام و اوضاع نابسامان اقتصادی و معیشتی از اقدامات ارزشمند، ماندگار و خیرخواهانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) می باشد.

وی افزود: از کرامات حضرت فاطمه معصومه(س) و همت دوستان و ارادتمندان تشکیل همین قرارگاه فرهنگی و جهادی است که با اهداف و رسالت ارزشمندی که برای آن ترسیم شده است، ان شاءالله شاهد اتفاقات ارزشمندی باشیم.

وی گفت: تدبیر در تشکیل قرارگاه فرهنگی و جهادی فاطمی نشان از اهمیت موضوع فرهنگ دارد چرا که وقتی اقدامی جهادی در خدمت فرهنگ باشد بدون تردید باعث آثار و برکات ارزشمندی خواهد بود.

احمد نامداری، مدیرمسئول پایگاه خبری و نشریه شهر کریمه در ادامه گفت: در دنیای امروزه شاهد پیچیده‌تر شدن معادلات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی هستیم. استکبار جهانی به این نتیجه رسیده است که برای ضربه زدن به انقلاب باید روی ایمان و اراده نسل جوان تمرکز کند. قرارگاه‌های جهادی یکی از بسترهایی هستند که در حال مبارزه با این اتفاق و تقویت اراده و روحیه انقلابی جوانان هستند.

وی بیان کرد: بر همین مبنا و همسو یا اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، قرارگاه فرهنگی جهادی فاطمی در حال برنامه‌ریزی برای خدمت‌رسانی فرهنگی جهادی در لایه‌های مختلف اجتماع بوده و تلاش خواهد کرد به برکت حرم مقدس کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) خدمات متنوعی را ارائه کند.

سیدعلی پورطباطبایی، سردبیر پایگاه خبری قم نیوز، بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی و چالش‌های فرهنگی دشمن را ترویج و توسعه فعالیت‌های فرهنگی فاخر دینی و اسلامی دانست و ادامه داد: تشکیل و راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی جهادی فاطمی حرکتی نوین و تمدن‌ساز در راستای مقابله با هجمه‌های دشمن و همچنین تجمیع قلوب مؤمنین است.

وی با تأکید بر این که مبانی دینی و ارزش‌های الهی نیز باید با شیوه‌ای هنرمندانه و جذاب در جامعه ترویج شود، بیان کرد: اگر در بیان مبانی دینی از شیوه‌های نوین و ابزارهای کارآمد بهره گیریم به حتم اثرات مطلوبی در جامعه شاهد خواهیم بود و تشکیل این قرارگاه در راستای همین شیوه‌های نوین است که می‌بایست با شبکه سازی در همه استان‌ها و شهرهای کشور بسط و گسترش یابد.

انتهای پیام
captcha