بارگذاری سیزدهمین شماره مسابقه «بیرق» در یزد + فایل صوتی
کد خبر: 3923514
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳

بارگذاری سیزدهمین شماره مسابقه «بیرق» در یزد + فایل صوتی

سیزدهمین شماره مسابقه مجازی «بیرق» از سوی اتحادیه قرآنی استان یزد در اپلیکیشن افق بارگذاری شد.

سیزدهمین شماره مسابقه «بیرق» در یزد منتشر شد +فایل صوتیبه گزارش ایکنا از یزد، مسابقه قرآنی «بیرق» ویژه ایام محرم و صفر در 30 شماره به صورت دو روز یکبار، به همت اتحادیه قرآنی استان یزد در اپلیکیشن «افق» در حال برگزاریست که امروز سیزدهمین شماره خود را منتشر کرد.

فایل صوتی این شماره در اپلیکیشن افق بارگذاری شده تا علاقه‌مندان در صورت تمایل پس از شنیدن آن در مسابقه مذکور شرکت کنند. مهلت شرکت در این شماره تا ساعت 23:59 شب پنجشنبه، 27 شهریورماه اعلام شده است.

بعد از اتمام مهلت هر مسابقه، طی قرعه‌کشی به ۲۰ نفر از کسانی که به تمام سوالات پاسخ صحیح بدهند، مبلغ ۲۵۰ هزار ریال از طریق شارژ کیف پول اختصاص می‌یابد. بعد از ماه صفر حداکثر تا پایان دی ماه سال جاری جمع مبالغ اهدایی که در کیف پول کاربران شارژ شده، به حسابشان واریز خواهد شد.

این مسابقه رایگان و همه افراد از سطح کشور می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. در صورت بروز هرگونه مشکل در روند اپلیکیشن و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری، شماره ۰۳۵۳۷۳۳۱۷۱۲ از سوی اتحادیه قرآنی استان یزد اعلام شده است.

راه‌های دریافت اپلیکیشن مسابقه افق نیز با ارسال عدد ۱ به شماره ۵۰۰۰۲۸۳۱۱۴ و یا مراجعه به وب سایت www.ofogh.qurany.ir از طریق نصب نرم افزار امکانپذیر است.

یادآور می‌شود این مسابقه به همت اتحادیه قرآنی استان و همکاری دفتر شهید صدوقی، اداره‌کل تبلیغات اسلامی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد برگزار خواهد شد.

فایل صوتی شماره سیزدهم مسابقه بیرق تقدیم مخاطبان ایکنا می‌شود.

کد
انتهای پیام
captcha