راه‌اندازی رشته‌های موزه‌داری و روایتگری دفاع مقدس در قم
کد خبر: 3923256
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶

راه‌اندازی رشته‌های موزه‌داری و روایتگری دفاع مقدس در قم

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم با اشاره به راه‌اندازی رشته موزه‌داری در این مرکز، گفت: رشته روایتگری دفاع مقدس برای ترم آینده برنامه‌ریزی‌شده است.

راه‌اندازی رشته‌های موزه‌داری و روایتگری دفاع مقدس در قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از شهرداری قم، مصطفی ملایی، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم با اشاره به اهمیت توجه به ابعاد مختلف زائرپذیری شهر قم، اظهار کرد: ارتقای خدمت‌رسانی به زائر در مرکز علمی کاربردی شهرداری دیده‌شده و رشته گردشگری را نیز تدوین کردیم، چراکه تمامی زیرساخت‌های آن ازجمله پارک‌ها و حمل‌ونقل و غیره در مدیریت شهری قرار دارد.

وی با بیان اینکه رشته تاکسیرانی در این مرکز راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: رشته تاکسیرانی برای نخستین بار به جزء مسائلی چون اخلاق و آداب معاشرت ارتباطی، به سه زبان ترکی، عربی و انگلیسی نیز بر روی مکالمات کار می‌کند که تاکسیرانان استقبال زیادی از این رشته کرده‌اند و در حال حاضرترم دوم از این رشته می‌گذرد و ثبت‌نام برای ترم جدید نیز اتفاق افتاده است.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم گفت: شهرداری قم از رویکرد فنی عمرانی به سمت خدماتی، فرهنگی و اجتماعی حرکت کرده است و رشته موزه‌داری به‌زودی وارد مرکز می‌شود، همچنین رشته روایت گری دفاع مقدس برای ترم آینده برنامه‌ریزی‌شده است.

وی افزود: اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس همراهی خوبی با مرکز علمی دارد و این رشته انعکاس خوبی در سطح ملی و بین‌المللی داشته است.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم بیان کرد: تحولات خوبی به لحاظ نرم‌افزاری در ارتقای توانمندی‌ها شاهد بوده‌ایم و در آموزش‌های ضمن خدمت و مجازی نیز همراهی خوبی با شهرداری داریم.

انتهای پیام
captcha