برگزاری مسابقه عکاسی «محرم در کرونا» در کردستان
کد خبر: 3919104
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴

برگزاری مسابقه عکاسی «محرم در کرونا» در کردستان

مسئول واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان از برگزاری مسابقه عکاسی روز واقعه با محوریت «محرم در کرونا» در طول ماه محرم و صفر در سطح دانشگاه‌های استان کردستان خبر داد.

مهناز برزوئی، مسئول واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از برگزاری مسابقه عکاسی روز واقعه با محوریت «محرم در کرونا» در طول ماه محرم و صفر در سطح دانشگاه‌های استان کردستان خبر داد و اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به این مسابقه فرهنگی تا اربعین حسینی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان سراسر دانشگاه‌های سراسر کشور می‌توانند در این مسابقه فرهنگی شرکت کنند، افزود: شرکت‌کنندگان جهت ثبت‌نام و ارسال آثار باید به آدرس تلگرامی @vahdekhaharanuok مراجعه کنند.

مسئول واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه به شرایط پذیرش آثار اشاره و بیان کرد: نور مناسب و طبیعی درعکس‌ها، فایت‌های عکاسی باید در ابعاد 4:3 و 16:9 برای مناظر وسیع و رعایت ترکیب‌بندی در عکاسی از شرایط پذیرش آثار خواهد بود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه از آثار ارسالی عنوان کرد: نمایشگاهی از آثار منتخب در ایام بعد از کرونا در سطح دانشگاه کردستان برپا خواهد شد.

برزوئی یادآور شد: در پایان این دوره ازمسابقات فرهنگی عکاسی روز واقعه با محوریت «محرم در کرونا» به برگزیدگان مقام‌های اول تا سوم جوایز نفسیی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha