نظارت دقیق فرمانداری لرستان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هیئت‌ها
کد خبر: 3918071
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
فرماندار خرم‌آباد خبر داد؛

نظارت دقیق فرمانداری لرستان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هیئت‌ها

فرماندار خرم‌آباد از نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هیئت‌های عزاداری شهرستان خرم‎آباد خبر داد.

نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هیئت‌های عزاداریجعفر طولابی، فرماندار خرم‎آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و یارانش، گفت: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا در برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم توسط هیئت‌های مذهبی رصد و با خاطیان برخورد می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه عزاداری هیئت‌ها باید با حفظ سلامت شهروندان و رعایت توصیه‌های بهداشتی بوده و منجر به شیوع بیشتر ویروس کرونا نشود، به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری مراسم عزاداری محرم اشاره کرد و افزود: فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنای حرکت همه است و نباید فردی خود را جلوتر از آن بداند بنابراین برپایی عزاداری و حفظ سلامت مردم باید در کنار هم مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار خرم‌آباد با تأکید بر این‌که همه باید پشت سر رهبر معظم انقلاب و حول محور ولایت عمل کنند، ادامه داد: ادعاها در میدان عمل مشخص و ثابت می‌شود زیرا افرادی ولایی معتقد به نظام، قانون و مقررات هستند.

طولابی اضافه کرد: شیوه‌نامه‌های ابلاغی به همه اعضای شورای اداری ارسال شود و ‌دستگاهایی همچون شهرداری، اصناف، سازمان تبلیغات اسلامی و تشکل‌های مذهبی باید فضاسازی کرده و جو عمومی و معابر شهر برای ماه محرم آماده را کنند.

وی گفت: همچنین اطلاع‌رسانی و تشریح مصوبات ستاد ملی، استانی و شهرستانی کرونا باید توسط صدا و سیما و کمیته اطلاع‌رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با جدیت دنبال شود زیرا بسیاری شهروندان در فضای مجازی فعال نیستند.

فرماندار خرم‌آباد افزود: مسئولیت هماهنگی، برنامه‌ریزی و صدور مجوز هیئت‌های عزاداری با سازمان تبلیغات اسلامی، نظارت بر نحوه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با دانشگاه علوم پزشکی و توزیع اقلام ضدعفونی همچون الکل با سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

انتهای پیام
captcha