مبنای موفقیت کار فرهنگی پیوند با مسجد است
کد خبر: 3918068
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳

مبنای موفقیت کار فرهنگی پیوند با مسجد است

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: مبنای موفقیت کار فرهنگی کانون‌های فرهنگی هنری، پیوند با مسجد است، زیرا این مرکز دینی نسلی تربیت خواهد کرد که کار‌های فرهنگی خود را مبتنی بر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و اسلامی انجام خواهند داد.

مبنای موفقیت کار فرهنگی کانون‌های فرهنگی هنری پیوند با مسجد استبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، یکم شهریورماه، در جمع اصحاب رسانه گفت: مبنای موفقیت کار فرهنگی کانون‌های فرهنگی هنری پیوند با مسجد است، زیرا این مرکز دینی نسلی تربیت خواهد کرد که کار‌های فرهنگی خود را مبتنی بر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و اسلامی انجام خواهند داد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: گسترش کیفی فعالیت‌های فرهنگی و هنری با محوریت مساجد بسیار مهم و ضروری است.
وی افزود: طی 30 سال اخیر فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون‌ها در مساجد نشان داده که مسجد بهترین محل برای فعالیت‌های فرهنگی مبتنی بر تربیت نسل انقلابی و مسجدی است.
سقاء اظهار کرد: نوجوانان و جوانانی که تربیت یافته مکتب مسجد هستند توانسته‌اند به خوبی از ارزش‌ها و آرمانی‌های انقلاب اسلامی حراست و پاسداری کنند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، افزود: تاکنون فعالان کانون‌های مساجد علاوه بر کار‌های فرهنگی توانسته‌اند در شرایط کنونی به رفع مسائل اقتصادی و اجتماعی محلات و جامعه کمک شایانی انجام دهند.
وی اظهار کرد: فعالان کانون‌های مساجد همچون گذشته تلاش خواهند کرد تا جایگاه و کارکرد‌های مساجد به خوبی اجرایی شود و امیدواریم قدم‌های مؤثری به همت نوجوانان و جوانان در این راه برداشته شود.
تجهیز مساجد به ابزار‌های نوین و روزآمد می‌تواند در جذب نوجوانان و جوانان به فعالیت‌های فرهنگی کمک کند.

انتهای پیام
captcha