نحوه رعایت پروتكل‌های بهداشتی در ایام محرم به یكدیگر یادآوری كنیم
کد خبر: 3917198
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸

نحوه رعایت پروتكل‌های بهداشتی در ایام محرم به یكدیگر یادآوری كنیم

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكی شیراز از مردم خواست تا در ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع) با رعایت اصول بهداشتی مراقب سلامتی خود و دیگران باشند.

به گزارش ایكنا از فارس، عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 27 مردادماه در یکصد و چهل و سومین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه، از عموم مردم خواست تا با توجه به پیش‌رو بودن ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع) و همچنین برگزاری آزمون سراسری، با رعایت اصول بهداشتی ویژه کروناویروس، مراقب سلامتی خود و دیگران باشند.

وی از مردم و داوطلبان کنکور سراسری خواست تا با استفاده درست از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی، به این مسؤلیت مهم اجتماعی پایبند باشیم.

همتی ضمن اعلام انجام هزار و ۱۱۵ مورد نمونه آزمایش کرونا طی روز گذشته تاکنون در فارس؛ به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبود یافته، روند خدمت‌رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی و عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس دانشگاه پرداخت.

 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكی شیراز با اشاره به پیگیری این معاونت برای رعایت پروتکل‌ها و اصول بهداشتی در برگزاری آزمون سراسری سال جاری افزود: خوشبختانه با همدلی و همکاری مردم و تلاش‌های انجام شده از سوی مجموعه سلامت فارس، درصد آمار ابتلای مثبت و بستری در استان رو به کاهش است.

علی اكبری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی شیراز نیز در این نشست درباره اقدامات انجام شده در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان برای خدمت‌رسانی به مبتلایان و مراجعان، گزارشی ارائه داد.

همچنین دیگر معاونان و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشكی شیراز به بیان توضیحاتی درباره اقدامات حوزه خود در راستای بسیج ملی مبارزه با کروناویروس در فارس پرداختند.

انتهای پیام
captcha