اعضای کارگروه بررسی صلاحیت عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منصوب شدند
کد خبر: 3913255
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲

اعضای کارگروه بررسی صلاحیت عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منصوب شدند

اعضای کارگروه بررسی صلاحیت عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی طی حکمی از سوی دبیرخانه مرکزی جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری منصوب شدند.

اعضای کارگروه بررسی صلاحیت عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منصوب شدندبه گزارش ایکنا از قم، طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام محمدرضا رضوان‌طلب و بنا به مصوبه هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجج اسلام و آقایان محمد عرب صالحی، رئیس پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی، محمد جداری عالی، جانشین پژوهشکده نظام‌های اسلامی و مدیر گروه اخلاق پژوهشگاه، علی‌آقا پیروز، مدیر گروه مدیریت اسلامی پژوهشگاه و ابراهیم دادجو، عضو هیئت علمی گروه معرفت‌شناسی پژوهشگاه به مدت ۴ سال به سمت عضو کارگروه بررسی صلاحیت عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منصوب شد.
در این حکم آمده، امید است با استعانت از ذات اقدس الهی و در سایه همکار و تعامل با سایر استادان، بتوانید در هدایت امور مربوط به جذب اعضای هیأت علمی متعهد، متخصص و مومن به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید. حفظ استقلال رأی و بی طرفی و رعایت حقوق همه داوطلبان و ذینفعان، میثاق و مسئولیت مشترک همه ما در برابر قانون و محکمه عدل الهی است.
انتهای پیام
captcha