طرح «هر شهید، حامی یک یتیم» در یزد رونمایی شد
کد خبر: 3909614
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹

طرح «هر شهید، حامی یک یتیم» در یزد رونمایی شد

طرح «هر شهید، حامی یک یتیم» در مراسمی با حضور رئیس کمیته امداد خمینی (ره) کشور و جمعی از مسئولان استان در یزد رونمایی شد.

طرح «هر شهید، حامی یک یتیم» در یزد رونمایی شدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌ عمومی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد 19 تیرماه در مراسم رونمایی از طرح «هر شهید، حامی یک یتیم» در کنار تربت پاک سومین شهید محراب حضرت آیت‌الله صدوقی (ره) اظهار کرد: وحدت، هماهنگی و همدلی به معنای واقعی کلمه در استان یزد وجود دارد.

وی ادامه داد: این طرح حرکت ارزشمندی است و ایتام را به اندیشه نورانی شهدا پیوند می‌دهد، امیدواریم حامیان در استان شهیدپرور یزد به ازای هر شهید ۱۰ یتیم را حمایت کنند.

بختیاری افزود: این طرح ابتکاری و پیوند ایتام و شهدا دارای ویژگی‌های مختلفی است که مهم‌ترین آن زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا است.

رئیس کمیته امداد با تأکید بر این که ایتام باید با حرمت و تکریم بزرگ شوند گفت: در بین عائله خداوند، ایتام در اولویت قرار دارند، حامیان نیکوکاری هستند که فرزند یتیمی را با حمایت خود بزرگ کرده‌اند و این فرزند یتیم با اینکه به درجه دکترا رسیده ولی حاضر نیست حامی خود را رها کند و به او به‌ عنوان یک حامی معنوی دل‌بستگی پیدا کرده است.

وی یادآور شد: حامیان می‌توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی ekram.emdad.ir یتیم مورد نظر خود را انتخاب کنند و از مبلغ و زمان واریز کمک خود اطلاعات دقیق پیدا کنند.

بختیاری همچنین در مراسم افتتاح ۴۰ واحد مسکونی مددجویان مهریز حضور یافت که در این مراسم با اشاره به اینکه ترتیبی اتخاذ شده تا امسال و سال آینده با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران و مسکن و شهرسازی زمینه مسکن‌دار شدن خانواده‌های تحت پوشش فراهم شود گفت: منابع ساخت این واحد‌ها از سوی کمیته امداد و بخشی با آورده مددجویان و بخشی دیگر با همراهی خیران تامین شده است.

انتهای پیام
captcha