نگاهی به فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه مازندران
کد خبر: 3909466
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸

نگاهی به فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه مازندران

رئیس دانشگاه مازندران گفت: قبل از شیوع ویروس کرونا، این دانشگاه از نظر فعالیت‌های فرهنگی و تعداد برنامه‌ رشد دو برابری نسبت به سال‌های گذشته را تجربه کرد.

کوروش نوذری، رئیس دانشگاه مازندران، 18 تیرماه در گفت‌و‌گو با خبرنگار افتخاری ایکنا با اشاره به اهم فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه گفت: فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه از نظر تعداد برنامه‌های انجمن‌های علمی، برنامه‌های تشکل‌های فرهنگی دانشجویی و کانون‌ها، قبل از شیوع ویروس کرونا به بیش از دو برابر حجم و تعداد نسبت به مدت مشابه در سال 97 بوده است.

وی افزود: برپایی ستادهای استقبال از دانشجویان جدیدالورود، گرامیداشت روز دانشجو، برگزاری جشنواره‌های مختلف از جمله جشنواره پایان‌نامه‌ها در حوزه مسائل و آسیب‌های اجتماعی، جشنواره رویش و... از دیگر فعالیت‌های فرهنگی در طول سال گذشته است که در صورت مساعد بودن شرایط، شاهد اجرای این برنامه‌ها در سال جدید تحصیلی خواهیم بود.

نوذری با اشاره به برگزاری باشکوه جشن‌ها و یادواره‌های مختلف در سطح دانشگاه ادامه داد: جشن‌های فارغ‌التحصیلی، یادواره‌ها، سلوک گمنامی و یادواره شهدای حرم خانطومان و اهتمام ویژه به اجرای برنامه‌های گرامیداشت سردار دل‌ها سپهبد شهید سلیمانی، اردوی جهادی علویون، اردوی راهیان نور غرب و شمال غرب در طول تابستان از دیگر فعالیت‌های فرهنگی در سطح دانشگاه مازندران است.

رئیس دانشگاه مازندران با اشاره به تقدیر از نخبگان در این دانشگاه، یادآور شد: از دیگر فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه مازندران می‌توان به تجلیل از آقایان صدیقی، پدر علم جامعه‌شناسی در ایران، تکمیل همایون و مظاهر مصف همراه با برگزاری سخنرانی‌ها و نشست‌ها در سال گذشته اشاره کرد.

نوذری با اشاره به برگزاری همایش‌ها‌ی اجتماعی، فرهنگی و تربیتی، و حمایت و پشتیبانی از حضور و اعزام کاروان دانشجویان دانشگاه مازندران در پیاده‌روی اربعین حسینی، بیان کرد: توسعه و صیانت از عفاف و حجاب، برگزاری مسابقات، کارگاه‌های علمی و فرهنگی، برنامه‌های نمایشگاهی توسط کانون‌ها، انجمن‌ها و تشکل‌های سیاسی، چاپ ده‌ها نشریه و ... از دیگر فعالیت‌های این دانشگاه است.

حمیدرضا گل‌محمدی تواندشتی
انتهای پیام
captcha