قم، تولیدکننده چادر مشکی می‌شود
کد خبر: 3909382
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸

قم، تولیدکننده چادر مشکی می‌شود

معاون استاندار قم از اجرای طرح‎های تولیدی چادر مشکی در قم خبرداد و تاکید کرد: قم به یکی از مراکز تولیدکننده چادر مشکی تبدیل می‌شود.

قم، تولیدکننده چادر مشکی می‌شودبه گزارش ایکنا از قم، مهرداد غضنفری، شامگاه سه‌شنبه، 17 تیرماه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در سالن کرامت استانداری با اشاره به سفر سرپرست وزارت صمت به استان قم، گفت: این سفر دارای دستاوردهای مهمی در رسیدگی به موانع تولید و بازگشایی طرح‌های تولیدی و همچنین قول مساعد در احداث کارخانه‌ای مطابق با اولویت‌های تولیدی در سطح استان بود.
وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی قم، کارخانه تولید چادر مشکلی در قم احداث می‌شود تا بتوان با توسعه زیرساخت‌های لازم، یکی از نیازهای مهم را پوشش دهیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با بیان اینکه در استان ظرفیت‌های اقتصادی مهمی در جذب سرمایه‌گذار وجود دارد که احداث نمایشگاه بین‌المللی یکی از پروژه‌های مهم است افزود: جلساتی در جهت رفع موانع در جهت افتتاح این نمایشگاه برگزارشده است و پیگیری راه دسترسی این پروژه، در اولویت است تا بتوانیم تا پایان سال این ظرفیت اقتصادی را به بهره‌برداری برسانیم.
غضنفری گفت: اقدامات خوبی در رابطه با توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی به سرانجام رسیده است، اما همچنان در با مشکلاتی در ارائه خدمات مواجه هستیم و باید در جهت حفظ سرمایه‌گذار، این موانع رفع شود، به‌خصوص در توسعه نواحی صنعتی نیاز به تلاش بیشتری داریم.
وی افزود: برخی واحدهای صنعتی در شهرک شکوهیه با مشکلات برق مواجه بودند که با تلاش دستگاه‌های اجرایی، اتفاقات خوبی در تأمین برق شاهد بودیم که می‌تواند برای دیگر شهرک‌های صنعتی الگو باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم بیان کرد: مصوبات زیادی در ستاد تسهیل و رفع موانع استان مورد پیگیری قرار گرفت و بیش از 76 درصد از مصوبات عملیاتی شد، به‌گونه‌ای که در شاخص‌های اقتصادی و رونق تولید به نتایج خوبی دست یافتیم.
وی همچنین در مورد اجباری شدن ماسک و لزوم توجه بیشتری به تولید آن اظهار کرد: برخی از استان‌ها در روزهای اخیر با بحران کرونا مواجه شده‌اند، ازاین‌رو باید تولید اقلام بهداشتی ازجمله ماسک در اولویت باشد و ظرفیت‌های تولیدی مورد توجه بیشتری قرار بگیرد تا با کمبود مواجه نشویم.
انتهای پیام
captcha