نشان و سند هویت بصری کنگره شهدای قم رونمایی شد
کد خبر: 3907260
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴

نشان و سند هویت بصری کنگره شهدای قم رونمایی شد

نشان و سند هویت بصری دومین کنگره شهدای قم، طی آیینی در این شهر رونمایی شد.

نشان و سند هویت بصری کنگره شهدای قم رونمایی شدبه گزارش ایکنا، آیین رونمایی از نشان و سند هویت بصری دومین کنگره شهدای قم، شامگاه هفتم تیرماه در تالار آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم رونمایی شد.
موسی حسینی کاشانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: با رونمایی از سند و هویت بصری کنگره شهدای قم، حلقه اتصال تمام برنامه‌های مختلف کنگره با توجه به سند تعریف شده ایجاد و از امروز شاهد فراخوان‌های مختلف فرهنگی و هنری در سطح استان خواهیم بود.
وی ادامه داد: با این رونمایی، انسجام خوبی میان تمام بخش‌های تبلیغی و فرهنگی مرتبط با کنگره شهدا در استان ایجاد و به مرور خروجی کمیته‌های مختلف کنگره اطلاع‌رسانی می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، با بیان اینکه این نشان و هویت بصری توسط استاد نجابتی از اساتید برجسته قم طراحی و دارای مفاهیم متعددی است گفت: ‌رونمایی از این نشان و هویت بصری از جمله مهمترین اقدام‌های انجام شده برای وحدت رویه در فعالیت‌های کنگره شهدای استان است.
وی اضافه کرد: ۱۷ کمیته زیرمجموعه کنگره شهدای قم ایجاد و اقدامات گسترده‌ای توسط این کمیته‌ها در حال برنامه‌ریزی و اجراست که یکی از این کمیته‌ها کمیته فرهنگی و هنری است.
حسینی کاشانی تصریح کرد: زیر مجموعه کمیته فرهنگی و هنری، ۹ کارگروه تعریف شده است که در موضوعات هنری، تجسمی، کتاب، فیلم، ادبی، تاریخ شفاهی، عکس، محصولات فرهنگی و فضای مجازی مشغول فعالیت‌های گسترده‌ای هستند که خروجی یکی از این اقدام‌ها، نشان و سندهویت بصری کنگره شهدای قم است.
دومین کنگره ۶ هزار شهید قم قرار است در اواخر سال جاری در این استان برگزار شود.
انتهای پیام
captcha