توزیع 400 هزار بسته معیشتی میان محرومین قم
کد خبر: 3907022
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵

توزیع 400 هزار بسته معیشتی میان محرومین قم

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قم با بیان اینکه ۴۰۰ هزار بسته معیشتی توسط قرارگاه نماز جمعه میان محرومان استان توزیع شد، گفت: نماز جمعه بهترین فرصت برای جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی نوین اسلامی است.

توزیع 400هزار بسته معیشتی میان محرومین قمبه گزارش ایکنا از قم به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه استان قم، حجت‌الاسلام محمدباقر ولدان، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قم، با ذکر این مطلب که نماز جمعه بهترین بستر برای جامعه‌پردازی اسلامی و تمدن‌سازی نوین اسلامی است، گفت: رهبر معظم انقلاب نسبت به دولت‌سازی جوان حزب اللهی سخن گفتند، این موضوع به این دلیل است که این دولت از طرف مردم می‌تواند مسائل و مطالبه‌های آنان را پیگیری کند.
وی افزود: استان قم در کشف این ویروس منحوس اولین گام را برداشته و در تشکیل و اعزام نیروهای جهادی نخستین گام‌ها را برداشت، قرارگاه نمازجمعه بدون وقفه و یک هفته تعطیلی، تبدیل به مرکز اعزام نیروهای جهادی در طول مبارزه با ویروس کرونا شد.
ولدان با اشاره به اقدامات ستاد نماز جمعه قم برای کمک به بیماران کرونایی، گفت: اعزام به بیمارستان‌ها و معابر و منازل، اعزام به بهشت معصومه(س) برای تجهیز متوفیان کرونایی، برگزاری مراسم‌های مختلف برای سلامتی معنوی و غیره از جمله این اقدامات است.
ولدان با بیان اینکه تریبون نماز جمعه قم عرصه و بستر پیام‌رسانی به تمام جهانیان و صدای رسا معنویت و عبودیت است، تصریح کرد: در مسیر تمدن نوین اسلامی مشکلات، مطالبات و دغدغه‌های مردم هر هفته می‌تواند توسط امام‌ جمعه بیان‌ شده و تا رسیدن به نقطه مطلوب دنبال شود.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قم اظهار کرد: مصلی قدس در شب‌های قدر مراسم احیا را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار کرد و همچنین ده بار فضای مصلی پر از بسته‌های معیشتی شد و 400 هزار بسته در استان قم میان محرومان توزیع شد.
انتهای پیام
captcha