تولید بازی اندرویدی «بچه‌های بهشت» به منظور آشنایی کودکان با حضرت معصومه(س)
کد خبر: 3902400
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵

تولید بازی اندرویدی «بچه‌های بهشت» به منظور آشنایی کودکان با حضرت معصومه(س)

مسئول رواق کودک حرم حضرت معصومه(س) از تولید بازی اندرویدی بچه‌های بهشت با موضوعات حرم‌شناسی، آداب زیارت، ابعاد شخصیتی بانوی کرامت و ... خبر داد.

تولید بازی اندرویدی «بچه‌های بهشت» به منظور آشنایی کودکان با حضرت معصومه(س)به گزارش ایکنا از قم به نقل از روابط عمومی حرم مطهر حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری، اظهار کرد: بازی اندرویدی بچه‌های بهشت به همت رواق کودک آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برای مخاطبین رواق کودک طراحی و ارائه شده است.

وی با بیان اینکه مسابقه بچه‌های بهشت در راستای ایجاد تنوع در دیگر مسابقات رواق کودک آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) تولید شده است، افزود: این بازی در کانال رواق کودک در شبکه‌های اجتماعی بارگزاری شده است و تا کنون حدود دو هزار نفر این بازی را دانلود کرده‌اند.

مسئول رواق کودک حرم حضرت معصومه، گفت: این بازی معمایی حدس کلمه برای رده سنی کودک هفت تا ۱۱ سال طراحی و دارای ۱۳ مرحله آسان تا سخت است و از میان دو هزار شرکت کننده این بازی تا کنون ۸۰۰ نفر توانسته‌اند تمام مراحل این بازی را طی کنند و بازی را به اتمام برسانند.

وی با بیان اینکه بازی بچه‌های بهشت با هدف آشنایی کودکان با حضرت معصومه سلام‌الله علیها و آداب زیارت ارائه شده است، یادآوری کرد: در این بازی مفاهیمی از قبیل حرم‌شناسی، آداب زیارت، ابعاد شخصیتی حضرت معصومه(س) و نکاتی کودکانه از زندگی شهید مهدی ایمانی از خادمان شهید مدافع حرم آموزش داده می‌شود.

جعفری تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشتر شرکت کننده‌های این بازی از اعضای پویش خانواده فاطمی بوده‌اند و ارتباط ما با خانواده‌های این کودکان برقرار است بیشتر مخاطبان از این بازی ابراز خرسندی کردند و آموزش‌های ارائه شده در این بازی را برای کودکان مؤثر دانسته‌اند.

وی گفت: این بازی توسط خادم‌های رواق کودک در روزهای بسته بودن درب‌های حرم مطهر حضرت معصومه ساخته شده است و در آینده نزدیک در کافه بازار به صورت عمومی قابل دانلود خواهد بود.

انتهای پیام
captcha