قدردانی قرارگاه جهادی هیئت فاطمیون از رسانه‌ها
کد خبر: 3901606
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳

قدردانی قرارگاه جهادی هیئت فاطمیون از رسانه‌ها

قرارگاه جهادی هیئت فاطمیون قم ضمن قدردانی از مجاهدت‌های خادمان پویش‌های مردمی کمک‌های مؤمنانه، از رسانه ملی و خبرگزاری‌ها قدردانی کرد.

قدردانی قرارگاه جهادی هیئت فاطمیون از رسانه‌هابه گزارش ایکنا از قم به نقل از روابط عمومی هیئت فاطمیون قم، قرارگاه جهادی هیئت فاطمیون قم به‌مناسبت برپایی پویش مردمی «علی یاوران» در ماه مبارک رمضان و طبخ و توزیع بیش از 130 پرس غذا میان نیازمندان، اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است:

خدمت به خلق موهبتی است که جز موحدان و بندگان صالح ربِ العالمین که محبوب و مسجود عرشیان‌اند را نشاید... .

مهربان خداوندگارمان را ساجد و شاکریم که در بطن آزمونی بس گران، بار دیگر ایمان، اتحاد، صلابت، صداقت، عشق به خلق و خدمت بی ادعا، خالصانه، پیشرو و شبانه روزی مجاهدان گمنام را شاهد بودیم که جز لبخند پروردگار متعال و رضایت ولیِ آخرینش ولی‌الله الاعظم «ارواحناله الفداه» را تمنا نکرده‌اند.

درود بی‌پایان بر شما که در این ایام گرانقدر ضیافت الهی و معنوی، نعمت تلاش و مجاهدت های مقدسِ یاری‌رسانی شامل حال و روزی شما شد و بدون هیچ چشم داشت مادی، تنها برای رضایت خداوند متعال و دستگیری همدلانه از میهمانان ماه خدا، به مجاهدت برخاستید که اجر و پاداش آن محفوظ و مستمر خواهد بود.

این اقدام خداپسندانه و مجاهدانه هیئات مذهبی بویژه هیئت فاطمیون استان قم، خادمین عزیز و همراهی خانواده های محترم آنان، پویش‌های مردمی و سایر افراد و گروه‌هایی که در این جریان الهی نقش و حضور داشتند، برآمده از دل بود و قطعا از مصادیق بارز آیه «تعاونوا علی البر و التقوی» است.

به رسم مقدس شکرگذاری، برخود لازم می‌دانم از حضور مخلصانه، عزم راستین و همت والایتان در تجلیِ جهاد فی سبیل الله در عرصه همدلی و کمک رسانی به هموطنان عزیز در ماه ضیافت الهی قدردانی نمایم.

این باور قلبی که قدرتان و اجرتان در پیشگاه خداوند متعال محفوظ است و بی شک زمینه‌ساز دریافت برکات و فیوضات الهی برای ملت عزیز و همیشه سرافراز ایران خواهد بود. مُهر رضایت و تفضلات ویژه حضرت ولی عصر(ارواحنا له الفداه) را برخِتام تقدیرنامه این جهادتان، آرزومندم. با این اعتقاد که جهاد همچنان باقی است و بار خدا هیچ وقت زمین نمی ماند، پس خوشا به حال مجاهدان سرو قامت و پولادین اندیشه‌ای که توفیق یابند و مسئولیت این بار را بر دوش گیرند.

همچنین، مراتب سپاس و قدردانی هزارباره خود و همکارانم را محضر مبارک اساتید و خطیبان ارجمند و معزز حجج اسلام والمسلمین سید حسین مومنی، مرتضی آقا تهرانی و حمید ملکی که ما را مستفیذ و سرشار از فیوضات معنوی نمودند، و نیز همراهی خالصانه، مجاهدانه و مقتدرانه سپاه و بسیج مستضعفین اعلام می‌دارم.

در پایان از حضور و همراهی مجدانه و خالصانه رسانه ملی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری سپاسگزارم که با همیاری ارزشمند خود، روایتگر و تصویرگر تجلیِ مجاهدت‌های همدلانه و مردمی در این ایام مبارک بوده‌اند. توفیق روز افزون تمامی همراهان عزیز را در مسیر الهی بیش از پیش و در ظل عنایات حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا له الفداه) از محضر رب العالمین خواستارم.

مهدی سلحشور

انتهای پیام
captcha