خادمان با اشتیاق خدمتگزار زائران هستند
کد خبر: 3901258
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
آیت‌الله سعیدی:

خادمان با اشتیاق خدمتگزار زائران هستند

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پیامی با اشاره به بازگشایی درب‌های این آستان مقدس اعلام کرد: اینک با گذشت دوران اوج فراگیری بیماری، امکان بازگشایی اماکن مقدس به صورت محدود فراهم شده و خادمین دلتنگ، دوباره با اشتیاق، خدمتگزار زائران خواهند بود. 

خادمان با اشتیاق خدمتگزار زائران هستندبه گزارش ایکنا از قم، پیام آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان مقدس و نماینده ولی فقیه در استان قم به دنبال بازگشایی درب‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
 آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها همیشه برای مومنان به ویژه اهالی شهر مقدس قم پناهی از شر فتنه ها و بلایا بوده و توسل به آن حضرت راهی موثر در رفع گرفتاریها و شفای بیماری ها به شمار می رود. همچنین این حریم ملکوتی همواره منشاء جوشش چشمه های فقه و معارف و منبع فیض عقلانیت دینی بوده و هست. در این میان در فضای خاص دوران شیوع کرونا شرایط چنین اقتضا می کرد دربهای حرم مطهر موقتا بسته شود لکن خادمان آستان مقدس تمام تلاش خود را برای باز گذاردن راه های ارتباطی با استفاده از شیوه های نوین رسانه ای به کار بستند که خود رزمایشی از پویایی فضای مذهبی و دینی کشور به شمار می‌رفت.
 
اینک با گذشت دوران اوج فراگیری بیماری، امکان بازگشایی اماکن مقدس به صورت محدود فراهم شده و خادمین دلتنگ، دوباره با اشتیاق، خدمتگزار زائران خواهند بود و همچون همیشه خود را ملزم به رعایت تمامی دستورالعملهای بهداشتی می دانند.
 
از مؤمنان خداجوی و ارادتمندان این حریم کهف الوراء نیز خواستاریم تا ضمن دعای خیر جهت دفع بلایا با رعایت حداکثری، زمینه را برای دفع کامل این بیماری و فراهم شدن امکان بازگشایی کامل حرم مطهر فراهم کنند.
تولیت آستان مقدس قم
 سیدمحمد سعیدی
انتهای پیام
captcha