ارسال آثار به جشنواره فیلمنامه‌نویسی دفاع مقدس تمدید شد
کد خبر: 3890839
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
در قم؛

ارسال آثار به جشنواره فیلمنامه‌نویسی دفاع مقدس تمدید شد

مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره فیلمنامه نویسی دفاع مقدس (هشت نوشت) تا ۳۰ اردیبهشت تمدید شد. 

ارسال آثار به سومین جشنواره فیلمنامه‌نویسی دفاع مقدس تمدید شدبه گزارش ایکنا از قم به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای قم، رضا ابوذر رئیس انجمن سینمای جوان قم گفت: مهلت ارسال  آثار به سومین جشنواره فیلمنامه نویسی دفاع مقدس (هشت نوشت) تا ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ تمدید شد.
مفهوم ایثار و شجاعت و شهادت در بین رزمندگان هشت سال دفاع مقدس؛ حضور جوانان از قشرهای مختلف در هشت سال جنگ تحمیلی؛ حمایت و کمک خانواده‌ها در پشت جبهه؛ مفهوم انتظار از نگاه خانواده های آزادگان و جانبازان و پرداختن به ایده‌های طنز در دفاع مقدس از جمله موضوعاتی است که در این جشنواره فراخوان شده بود.
دفاع مقدس از نگاه فرزندان شهدا؛ صبر و استقامت جانبازان و ایثارگران و آزادگان؛ ازخودگذشتگی و ایثار از دیدگاه همسران جانبازان؛ اقتصاد مقاومتی؛ حجاب و عفاف در وصایای شهدا؛ امر به معروف و نهی از منکر در وصایای شهدا؛ مدافعان حرم؛ نام‌گذاری کوچه‌ها و محله‌های شهری به نام شهدا از دیگر موضوعات این جشنواره است.
پرداختن به شهدای هسته‌ای و شهدای ترور؛ توکل و یاد خدا در بین جانبازان و آزادگان؛بیداری اسلامی در جهان؛ وظیفه شهروندان در پاسداشت ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های شهدا؛ شهدای مقاومت به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و نماز و عبادت معبود رمز پیروزی رزمندگان اسلام، شهادت هنگام اقامه نماز از دیگر موضوعات این جشنواره محسوب می‌شوند.
علاقه‌مندان می‌توانند فیلمنامه‌های خود را به همراه مشخصات نویسنده، آدرس و تلفن به آدرس ۸nevesht@gmail.com ایمیل کنند.
انتهای پیام
captcha