ویژه‌برنامه استغاثه و توسل برای رفع بلا برگزار می‌شود
کد خبر: 3890109
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
در قم؛

ویژه‌برنامه استغاثه و توسل برای رفع بلا برگزار می‌شود

 معاون فرهنگی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) گفت: امسال بسیجیان در کنار سایر مردم ولایتمدار ایران اسلامی ویژه‌برنامه سراسری با موضوع استغاثه و توسل برای رفع بلا در شب نیمه شعبان را برگزار خواهند کرد. 

ویژه‌برنامه استغاثه و توسل برای رفع بلا برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از قم به نقل از روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب(ع)، داود شمس در با اشاره به نیمه شعبان و سالروز میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا جشن‌های نیمه شعبان در اماکن مذهبی و زیارتی برگزار نمی‌شود.
وی ادامه داد: بر اساس فراخوانی که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی داشته شامگاه روز چهارشنبه بسیجیان در سراسر استان ویژه‌برنامه سراسری با موضوع استغاثه و توسل برای رفع بلا با قرائت زیارت آل یاسین و دعای فرج خواهند داشت و سپس در کنار مردم ولایتمدار طنین بانک تکبیر و شعار «یامهدی ادرکنی» «یاحجت بن الحسن عجل علی ظهورک» را بر فراز بام‌ها خواهند داشت.
شمس تأکید کرد: همچنین برنامه نورافشانی در نواحی مقاومت به‌صورت متمرکز انجام خواهد شد.
وی یادآوری کرد: حضور کاروان آوای امید و اجرای سرودهای خیابانی توسط گروه‌های سرود در محلات و مجتمع‌های آپارتمانی ازدیگر برنامه‌هایی است که توسط بسیجیان پایگاه‌های مقاومت برنامه‌ریزی‌شده و در حال اجرا است.
انتهای پیام
captcha