اجرای جشنواره فعالیت‌های قرآنی نوروزی در «ويست»
کد خبر: 3889879
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶

اجرای جشنواره فعالیت‌های قرآنی نوروزی در «ويست»

طبق سنت هر ساله جشنواره نوروز قرآنی ویست، امسال با توجه به وضعیت شیوع کرونا این جشنواره به صورت مجازی در حال برگزاری است.

اجرای جشنواره فعالیت‌های قرآنی نوروزی در «ويست»به گزارش ایکنا از قم؛ جشنواره نوروز قرآنی سالیان سال است که به‌عنوان سنتی حسنه، بخشی از هويت شهر ویست، منطقه گردشگری و قرآنی غرب استان اصفهان شده و هر ساله مسافران و مهمانان نوروزی این منطقه سر سفره بهاری قرآنی پذیرایی می‌شوند.
با توجه به شرایطی که مهمان ناخوانده کرونا برای نوروز ۱۳۹۹ بوجود آورد اساتید و خادمان قرآنی ویست با هدف ترویج فرهنگ و سبک زندگی قرآنی ضمن دعوت از علاقه‌مندان به حضور در تالارهای مجازی قرآنی ویست در پیام رسان‌های داخلی و خارجی با اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب قرآنی و اعطای جوایز نقدی به شرکت کنندگان و برگزیدگان بخش‌های مختلف در هر روز مهمانان نوروزی را در شرایط قرنطیه خانگی سر سفره بهاری قرآن میهمان کردند.
جلسات آموزش تخصصی قرائت قرآن کریم توسط قاری بین‌المللی استاد حاج مهدی فروغی به صورت آنلاین؛ مسابقه تفسیر و معارف از آیه ۱۶۴ سوره آل عمران با استفاده از فایل صوتی استاد قرائتی بارگذاری شده در تالار قرآنی ویست در پیام رسان‌های؛ تلگرام، ایتا و سروش از جمله این برنامه‌ها است.
روخوانی آیات ۱۶۴ الی ۱۸۰ سوره آل عمران و ارسال فایل صوتی به ادمین آموزش مجازی تالار قرآنی ویست، مسابقه کتاب‌خوانی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی همراه با اهداء کتاب و اعطای هدایای نقدی به ۵ نفر از شرکت کنندگان، اجرای ختم قرآن به نیت سلامتی امام زمان عج و دفع بلایا؛ تجلیل از فعالان قرآنی و قرآن‌آموزان جلسات قرآن مساجد ویست در سال ۱۳۹۸، از جمله برنامه‌ها در ایام نوروز ۱۳۹۹ بود.
یادآور می‌شود، به دلیل برگزاری جشنواره امسال از طریق فضای مجازی مهمانان ویژه‌ای از اقصی نقاط ایران اسلامی در کانال قرآن مجازی ویست حضور پیدا کردند و ضمن بهرمندی از معارف قرآن و اهل بیت (ع) هدایای نقدی جشنواره قرآن نوروزی را دریافت کردند.
انتهای پیام
captcha