اجرای فاز دوم طرح مطب در خانه از سوی پزشکان قمی
کد خبر: 3888035
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸

اجرای فاز دوم طرح مطب در خانه از سوی پزشکان قمی

رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم از اجرای فاز دوم طرح مطب در خانه توسط پزشکان قمی به منظور ارائه مشاوره‌های پزشکی خبر داد.

اجرای فاز دوم طرح مطب در خانه توسط پزشکان قمیبه گزارش ایکنا از قم به نقل از روابط عمومی نظام پزشکی قم، سیدحسن عادلی، رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم، گفت: در فاز نخست اجرای طرح مطب در خانه 33 نفر از پزشکان استان حضور داشتند که اقدام به مشاوره و پاسخگویی از طریق پیام رسان واتساپ می‌کردند که گاهی برخی از پزشکان در شبانه‌روز  300 تا 400 پیام را پاسخ می‌دادند.
 
وی تصریح کرد: با توجه به استقبال مردم از این طرح و درخواست پزشکان دیگر برای فعالیت، طرح مطب در خانه در فاز دوم نیز اجرایی و با حضور بیش از 60 پزشک از امروز آغاز می‌شود.
 
رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم گفت: تمامی این پزشکان داوطلبانه و بدون هیچ گونه چشم‌داشت مالی در طرح شرکت کرده‌اند و به صورت شبانه‌روز پاسخگوی مردم هستند.
 
عادلی با بیان اینکه در طرح مطب در خانه هدف ما این است که مردم از منازل خارج نشده و در راستای مبارزه با ویروس کرونا بکوشند، گفت: در این طرح نه تنها همشهریان قمی، بلکه بسیاری از هموطنان از استان‌های مختلف کشور نیز به پزشکان قمی پیام داده و ویزیت رایگان به صورت پیامی می‌شوند.
انتهای پیام
captcha