امدادرسانی هلال احمر در 16 عملیات آبگرفتگی در روزهای بارانی قم
کد خبر: 3881794
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

امدادرسانی هلال احمر در 16 عملیات آبگرفتگی در روزهای بارانی قم

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: از پنجم تا هشتم اسفندماه، 16 مورد آبگرفتگی در روزهای بارانی در قم امدادرسانی شد.

امدادرسانی هلال احمر در 16 عملیات آبگرفتگی در روزهای بارانی قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، هادی سلیمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم، با اشاره به گزارش مدیریتی عملیات امداد و نجات و خدمات ارائه شده قم بیان کرد: از پنجم تا هشتم اسفندماه، 16 مورد امدادرسانی در روزهای بارانی در قم امدادرسانی شد که در این میان 1 مورد جاده‌ای و 15 مورد سیل و آبگرفتگی بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم افزود: مجموع کل حادثه دیدگان در این حوادث 73 نفر بودند که شامل یک نفر جاده‌ای و 72نفر  سیل و آبگرفتگی دچار حادثه شدند.

وی تصریح کرد: در مجموع 30 تیم امدادی برای خدمت به حادثه دیدگان آماده باش بودند که شامل 120 نفر نیروی عملیاتی است که 10 تیم برای خدمت به حادثه دیدگان اعزام شدند که شامل 30 نفر نیروی عملیاتی است.

سلیمی بیان کرد: میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده‌ای از اطلاع به جمعیت تا حضور در صحنه 16 دقیقه و میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده‌ای از آغاز تا پایان عملیات یک ساعت 12 دقیقه ثبت شده است.

انتهای پیام
captcha