سمنان نیازمند الگوی جدیدی از مسئولیت اسلامی و انقلابی است
کد خبر: 3881261
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱

سمنان نیازمند الگوی جدیدی از مسئولیت اسلامی و انقلابی است

منتخب مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس یازدهم، با اشاره به اینکه سمنان نیازمند الگوی جدید از مسئولیت اسلامی و انقلابی است، گفت: داشته‌ها و ظرفیت‌های ویژه استان در بخش‌های مختلف بالاست.

سمنان نیازمند مدل جدید از مسئولیت اسلامی و انقلابی است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری، عباس گلرو، منتخب مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس یازدهم شب گذشته، 5 اسفند در دیدار با علیرضا آشناگر، استاندار با اشاره به مشکلات موجود در سطح استان و در مقابل آن ظرفیت‌ها و داشته‌های این منطقه در بخش‌های مختلف و ضرورت بهره‌گیری از آن‌ها، اظهار کرد: استان نیازمند الگوی جدیدی از مسئولیت اسلامی و انقلابی است.

وی ادامه داد: جامعه اطراف ما دچار آسیب‌هایی است که بخشی از آن مربوط به برخی مسئولان است. در این راستا ارتقای جایگاه استان و به‌ویژه مرکز استان در سطح کشور و ضرورت تقویت این جایگاه در تحکیم تمدن نوین اسلامی و رضایت رهبر معظم انقلاب و مردم مورد تأکید است.

گلرو با تأکید بر اینکه تلاش خواهیم کرد تا در کنار تعامل سازنده و همه‌جانبه با دیگر منتخبان مردم در دیگر حوزه‌های انتخابیه استان برای همکاری مشترک و رشد متوازن استان گام برداریم، یادآور شد: توسعه دانش‌بنیان و بهره‌مندی از تکنولوژی برتر حتی در شرایط تحریم، برای ارتقای مناسبات اقتصادی و تجاری از جمله اولویت‌های بنده است.

به گفته وی، طرح جامع گردشگری از کویر سمنان تا خطیر کوه را ارائه کردم و معتقدم با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و به ویژه استفاده از نیروهای نخبه و جوان نیل به این هدف دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام
captcha