ابتلا به کرونا در سمنان مشاهده نشده است
کد خبر: 3881247
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴

ابتلا به کرونا در سمنان مشاهده نشده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: خوشبختانه در بحث کرونا مورد خاصی در استان مشاهده نشده و تمامی تدابیر برای مدیریت این مقوله اندیشیده شده است.

مورد خاصی از کرونا در سمنان مشاهده نشده است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری، منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، عصر روز گذشته، 5 اسفندماه در نشست شورای مدیریت بحران استان در استانداری، با اشاره به اینکه خوشبختانه در بحث کرونا مورد خاصی در استان مشاهده نشده و تمامی تدابیر برای مدیریت این مقوله اندیشیده شده است، متذکر شد: مردم خط قرمز ما هستند، اگر به مردم آسیبی برسد با هر مدیر در هر رده‌ای برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: از مدیران خواسته شده تا زمان رفع این مشکل، در محل کار خود حضور داشته باشند و مأموریت و مرخصی‌های مدیران لغو شود. در بحث کرونا باید همگی، موارد بهداشتی را رعایت کنیم و با تغییر برخی عادات روزمره همچون مصافحه و روبوسی از شدت شیوع آن بکاهیم.

فخری با اشاره به احتمال بارش و سیل در هفته جاری در استان اظهار کرد: با عنایت به بارش‌های ابتدای سال و شناسایی مناطق بحرانی استان، دیگر به هیچ وجه نمی‌پذیریم که اتفاقات سال گذشته تکرار و مردم دچار مشکل شوند.

معاون استاندار سمنان با تأکید بر اینکه شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و هلال احمر و همه دستگاه‌های گوناگون آمادگی رویارویی با مشکلات احتمالی را دارند و جای نگرانی نیست، یادآور شد: ما در سطح تمامی شهرستان‌های استان بارش‌هایی را خواهیم داشت که ممکن است مشکلاتی را برای ما ایجاد کنند. تلاش خواهد شد تا ضمن مدیریت این موضوع، کمترین مشکلات احتمالی را شاهد باشیم.

انتهای پیام
captcha