حمایت کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد از ۱۰ هزار فرزند محسنین
کد خبر: 3881232
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷

حمایت کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد از ۱۰ هزار فرزند محسنین

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۵۳۵ یتیم و فرزند محسنین در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد استان هستند.

حمایت کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد از ۱۰ هزار فرزند محسنین

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد استان، روز گذشته، پنجم اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این نهاد به‌منظور حمایت از نیازمندان، برنامه‌‌های متفاوتی را در سال اجرا می‌‌کند.

وی افزود: ۱۰ هزار و ۵۳۵ یتیم و فرزند محسنین در سال جاری تحت حمایت این نهاد هستند که در طول سال خدمات متفاوتی به آن‌ها ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه کمیته امداد به‌منظور حمایت از کودکان بی‌سرپرست و نیازمند، طرح اکرام ایتام و محسنین را در اولویت برنامه‌‌های خود دارد، اضافه کرد: در حال حاضر هفت هزار و ۲۸۴ حامی خیر و نیکوکار حمایت از چهار هزار و ۹۳۶ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد را در استان بر عهده‌ دارند.

مبشری با بیان اینکه از مجموع فرزندان تحت حمایت حامیان ۲ هزار و ۸۲۳ نفر یتیم و مابقی فرزندان محسنین هستند، تصریح کرد: هم‌اکنون ۹۸۰ یتیم و چهار هزار و ۶۱۹ فرزند محسنین بدون حامی و چشم‌ انتظار حمایت خیران و نیکوکاران‌ هستند.

وی با اشاره به اینکه حامیان نیکوکار در سال جاری هشت میلیارد و ۹۵۵ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند، یادآور شد: از خیران و نیکوکاران در آستانه جشن نیکوکاری این نهاد و همچنین سال نو دعوت می‌‌کنیم تا با مشارکت در این جشن و سایر برنامه‌‌های مشارکتی کمیته امداد، یاریگر نیازمندان این نهاد و به‌ خصوص ایتام باشند.

انتهای پیام
captcha