هیچ مدیری حق ترک محل مأموریت خود را ندارد
کد خبر: 3881230
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴
معاون استاندار چهارمحال‌وبختیاری:

هیچ مدیری حق ترک محل مأموریت خود را ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌ و بختیاری با بیان اینکه هیچ یک از مدیران استان حق ترک محل مأموریت خود را ندارند، گفت: در هریک از ادارات و سازمان‌های استان باید تدابیر لازم برای حفظ سلامتی کارکنان و رعایت نکات بهداشتی درنظر گرفته شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال‌وبختیاری، جعفر مردانی ۵ اسفند ماه در نشست شورای اطلاع‌رسانی این استان، اظهار کرد: تمامی تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای پیشگیری از ویروس کرونا در استان انجام شده است و مردم نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

وی ادامه داد: تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان برای پذیرش بیماران احتمالی مبتلا به ویروس کرونا تجهیز و آماده هستند و برای ارتقای سطح ایمنی در استان اقدامات لازم انجام گرفته است.

مردانی اطلاع‌رسانی و آموزش به مردم را از راهکارهای مؤثر پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا دانست و گفت: صدا و سیما، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در این خصوص نقش مؤثری برعهده دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه هیچ یک از مدیران استان حق ترک محل مأموریت خود را ندارند، خاطرنشان کرد: در هریک از ادارات و سازمان‌های استان باید تدابیر لازم برای حفظ سلامتی کارکنان و رعایت نکات بهداشتی درنظر گرفته شود.

مردانی با اشاره به تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های استان تا پایان هفته، افزود: به مدت 3 روز فرایند گندزدایی و ضدعفونی کردن مدارس، دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های آموزشی استان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در کنار آموزش نکات بهداشتی به مردم، ذکر مباحث مذهبی و تقویت روحیه ایمان و دعا در بین مردم نیز از اثرگذاری لازم برخوردار است و می‌طلبد تا با بهره‌گیری از کارشناسان مذهبی در رسانه‌ها، این نکات برای مردم تشریح شود.

انتهای پیام
captcha