اعلام آمادگی هلال‌احمر استان مرکزی در مقابله با بارش‌ها
کد خبر: 3881139
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴

اعلام آمادگی هلال‌احمر استان مرکزی در مقابله با بارش‌ها

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی گفت: با توجه به اخطاریه هواشناسی مبنی بر پیش‌بینی بارش شدید باران و برف، سازمان هلال احمر استان مرکزی آمادگی کامل جهت مقابله با این موضوع را دارد.

محمد محمدی، مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، با بیان اینکه با استفاده از تمامی تجیهزات برنامه‌های پیش‌بینی شده در حوزه پیشگیری و کنترل سرعت نشر کرونا در حال انجام است، گفت: در راستای پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا در استان آموزش‌های لازم از طریق فضای مجازی برای عموم در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های لازم جهت آگاه‌سازی مردم به اعضای داوطلب، امدادگران و ... انجام شده است، اظهار کرد: گندزدایی، رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در سازمان، مراکز درمانی و ضدعفونی تمامی مراکز از جمله مصوبات شورای تأمین بوده که در حال اجراست.

محمدی از ارسال درخواست نیاز به منظور تهیه اقلام مورد نیاز از جمله لوازم شخصی به تهران خبرداد و گفت: در حال حاضر جمعیت هلال‌احمر در آمادگی کامل به جهت پیشگیری از گسترش این ویروس قرار دارد، در این راستا روزانه کمیته پیشگیری در سازمان تشکیل و مصوبات لازم‌الاجرا ارائه می‌شود.

وی همچنین به بارش‌های احتمالی در استان نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به اخطاریه هواشناسی مبنی بر پیش‌بینی بارش شدید باران و برف، سازمان هلال احمر استان مرکزی آمادگی کامل جهت مقابله با این موضوع را دارد و در این راستا تجهیزات انبارهای موجود بررسی و کسری‌های موجود تأمین شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان در پایان تصریح کرد: همچنین تمامی نیروهای امدادی در استان در آماده باش کامل قرار دارند و دوره بازآموزی برای نجات گران جاده نیز برگزار شده که این دوره می‌تواند کمک خوبی در این زمینه باشد.

انتهای پیام
captcha