اماکن مذهبی لرستان در برابر حوادث بیمه شدند
کد خبر: 3881065
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶

اماکن مذهبی لرستان در برابر حوادث بیمه شدند

معاون اوقاف لرستان گفت: در شورای مدیریت بحران استان بحث بیمه شدن مساجد، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی مطرح شد و در این راستا ساختمان بخش بسیار زیادی از مساجد و بقاع متبرکه بیمه شد.

اماکن مذهبی لرستان در برابر حوادث بیمه شده‌اندمسلم رضایی‌پور، معاون بهره‎وری اقتصادی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت‎وگو با ایکنا، با اشاره به احتمال وقوع سیل در استان، گفت: پیرو نشست مدیریت بحران در استانداری به تمامی مدیران در شهرستان‌ها اطلاع‌رسانی کردیم.

وی با اشاره به این‎که همه مدیران اقدام‌هایی را در رأس برنامه‎های خود قرار داده‎اند، ادامه داد: یکی بحث تمهیدات و موارد لازم هیئت‎های امنا در بقاع متبرکه است. تا جایی‎که ممکن است به مساجد اطلاع‎رسانی شده به‎ویژه در مناطقی که در معرض سیلاب هستند.

رضایی‌پور ادامه داد: در شورای مدیریت بحران استان بحث بیمه شدن مساجد، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی مطرح شد و در این راستا ساختمان بخش بسیار زیادی از مساجد و بقاع متبرکه بیمه شد.

معاون بهره‎وری اقتصادی اوقاف لرستان با اشاره به آماده‎باش هیئت‎های‌امنا به‎ویژه در جاهایی که در معرض سیلاب هستند، گفت: مسائل مربوط به حفاظت اولیه نیز توسط هیئت‌امنا انجام می‎شود.

وی با اشاره به این‎که اطلاع‌رسانی‌ها از طریق پیامک، تلفن و مکاتبات انجام شده است، بیان کرد: برای اطلاع‎رسانی به هیئت‌امنای اماکن متبرکه و مساجد که در نوک پیکان مدیریت بحران هستند، از ظرفیت فضای مجازی نیز استفاده شده است.

انتهای پیام
captcha