مسابقه آنلاین «فهم نور» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3880784
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

مسابقه آنلاین «فهم نور» در یزد برگزار می‌شود

هفتمین مسابقه آنلاین «فهم نور» با محوریت آشنایی مخاطبان با مفاهیم و آموزه‌های قرآنی و کاربردی کردن آن به‌همت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد برگزار می‌شود.

هفتمین مسابقه «فهم نور» در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، مسابقه هفتگی «فهم نور» با محوریت آشنایی مخاطبان با مفاهیم و آموزه‌های قرآنی و کاربردی کردن آن به‌همت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد در حال برگزاری است.

در این هفته هفتمین مسابقه که دربردارنده سؤالاتی از حزب هفتم قرآن از آیه ۲۰۳ الی ۲۳۲ سوره بقره است، برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به متنی که هر هفته از هر حزب قرآن در سامانه افق قرار داده می‌شود، به سؤالات پاسخ داده و در مسابقه آنلاین هفتگی فهم نور شرکت کنند.

در پایان هر مسابقه به قید قرعه به 14 نفر از کسانی که به تمام سؤالات مسابقه پاسخ دهند به کیف پول آنان 114،000ريال جایزه نقدی واریز می‌شود و هر شخصی که موجودی حسابش به 114 هزار تومان رسید می‌تواند شماره کارت خود را ارسال کرده تا وجه آن به حساب وی واریز شود.

سؤالات هر شماره از ساعت 12 روز شنبه هر هفته در دسترس خواهد بود و افراد تا ساعت 8 صبح روز شنبه هفته بعد فرصت شرکت در مسابقه را دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند اپلیکیشن افق را از طریق نشانی www.ofogh.qurany.ir دریافت کنند و یا با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۸۳۱۱۴، فایل آن را دریافت و نصب کنند.

انتهای پیام
captcha