مردم طرح ایزولیشن خانگی را رعایت کنند/توزیع 168 هزار ماسک در داروخانه‌های قم
کد خبر: 3880704
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱

مردم طرح ایزولیشن خانگی را رعایت کنند/توزیع 168 هزار ماسک در داروخانه‌های قم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: طرح ایزولیشن خانگی و ماندن در خانه‌ها باید رعایت شود و همشهریان در صورتی که کار ضروری ندارند در خانه‌ها بمانند، 168 هزار ماسک در داروخانه‌های شبانه‌روزی توزیع شد که با قیمت 500 تومان به فروش می‌رسد.

مردم طرح ایزولیشن خانگی را رعایت کنند/توزیع 168 هزار ماسک در داروخانه‌های قمبه گزارش ایکنا از قم، جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان قم در خصوص بیماری کرونا امروز، با حضور نماینده وزیر بهداشت، استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیران استان برگزار شد.

دکتر قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: موضوع مهم ارائه آموزش به مردم است که باید مردم بدانند رعایت نکات بهداشتی می‌تواند در جلوگیری از شیوع ویروس موثر باشد.

وی افزود: طرح ایزولیشن خانگی و ماندن در خانه‌ها باید رعایت شود و همشهریان در صورتی که کار ضروری ندارند، در خانه‌ها بمانند.

قدیر بیان کرد: 168 هزار ماسک در داروخانه‌های شبانه‌روزی توزیع شد که با قیمت 500 تومان به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: تجهیزات مورد نیاز برای پزشکان و پرستاران در مراکز درمانی تهیه و در اختیار آنها قرار گرفته است و با داروخانه‌های متخلف برخورد خواهد شد.

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در دو روز آینده

بهرام سرمست، استاندار قم نیز در این جلسه گفت: در ابتدا از خدمات پزشکان و پرستاران و کادر بیمارستان‌های استان قم باید قدردانی کنم که جهادگرانه خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: تمامی مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و حوزه‌های علمیه استان قم روزهای یکشنبه و دوشنبه چهارم و پنجم اسفند ماه تعطیل هستند.

سرمست گفت: تمام استان به منظور ریشه‌کنی ویروس کرونا بسیج شده‌اند.

انتهای پیام
captcha