اجرای طرح «نورالثقلین» در زنجان
کد خبر: 3873891
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶

اجرای طرح «نورالثقلین» در زنجان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان زنجان گفت: دهه فجر امسال برنامه‌هایی همچون طرح «نورالثقلین» و کرسی‌های تلاوت در نظر گرفته شده است.

اجرای طرح «نورالثقلین» در زنجانعلی عباسی، مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: کمیته قرآنی ستاد دهه فجر برنامه‌های ویژه‌ای را برای گرامی‌داشت این ایام در سطح استان در نظر گرفته و محافل شهر به عطر و نور قرآن مزین خواهد شد.

وی اجرای طرح «نورالثقلین» را یکی از مهمترین برنامه‌های دهه فجر دانست و گفت: در این طرح قاریان به جلسات قرآنی نقاط مختلف اعزام می‌شوند تا هم مردم با چهره‌های شاخص قرآنی آشنا شوند و هم در افراد برای فعالیت‌های قرآنی ایجاد انگیزه شود.

مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان زنجان به برگزاری کرسی‌های تلاوت اشاره کرد و افزود: بنا داریم از دهه فجر تا پایان سال کرسی‌های تلاوت را در 200 روستای استان برگزار کنیم تا مناطق محروم نیز از این نعمت بی‌بهره نمانند.

این مسئول ادامه داد: محافل انس با قرآن نیز تدارک دیده شده و موسسات قرآنی برخی جلسات فرهنگی و تبیینی با موضوعات مشاوره خانواده، فرزندپروری و سایر موارد را در دستور کار دارند.

عباسی یادآور شد: در روز 22 بهمن نیز ایستگاه قرآن بخوانید و جایزه بگیرید در مسیر راهپیمایی برپا می‌شود و کودکان و نوجوانان می‌توانند از برنامه‌های فرهنگی این غرفه‌ها استفاده ‌کنند.

انتهای پیام
captcha