ساماندهی ۲ هزار کاربر توسط قرارگاه فضای مجازی سپاه لرستان
کد خبر: 3873889
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳

ساماندهی ۲ هزار کاربر توسط قرارگاه فضای مجازی سپاه لرستان

گروه فرهنگی ــ معاون فضای مجازی سپاه لرستان با تأکید به لزوم ساماندهی بسیجیان در فضای مجازی، گفت: قرارگاه فضای مجازی سپاه استان دو هزار بسیجی را در کاربری‌های اختصاصی فضای مجازی ساماندهی کرده است.

ساماندهی ۲ هزار کاربر توسط قرارگاه فضای مجازی سپاه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، علی رشنو، معاون فضای مجازی سپاه استان، عصر جمعه، چهارم بهمن، در آیین اختتامیه اولین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج استان که در حسینیه سپاه ناحیه خرم‎آباد برگزار شد، گفت: اولین رویداد تخصصی در قالب ۲۴ گروه استانی برگزار می‌شود که طی آن گروه‌‌های شرکت‌کننده طی ۴۸ ساعت مداوم محصولاتی تولید کردند که در نوع خود قابل توجه است.

وی با ذکر این مطلب که این رویداد به شکل هم‌زمان در سطح کشور و با حضور ۴۷۱ گروه برگزار شد، گفت: گروه‌های شرکت‌کننده در این رویداد به‌طور هم‌زمان در حوزه‌های تولید انیمیشن، اپلیکیشن و بازی‌های موبایل با هم به رقابت پرداختند.

رشنو با تأکید بر لزوم به‌کارگیری ظرفیت عظیم بسیج در فضای مجازی، افزود: قرارگاه فضای مجازی سپاه لرستان توانسته دو هزار نفر از بسیجیان را در کاربری‌های اختصاصی سازماندهی کند.

معاون فضای مجازی سپاه لرستان تولید هشت هزار عکس‌نوشته و دو هزار فیلم و کلیپ را از دیگر اقدامات این معاونت برشمرد و افزود: ۱۵ اپلیکیشن موبایل و پنج موشن‌گرافی نیز از دیگر محتواهای تولیدی قرارگاه فضای مجازی سپاه لرستان است.

وی افزایش سواد رسانه‌ای را از اهداف فضای مجازی سپاه لرستان برشمرد و ادامه داد: ۷۰ نفر در کلاس‌های تربیت مدرس در حوزه‌های سواد رسانه‌ای قرارگاه فضای مجازی سپاه لرستان شرکت کرده‌اند.

رشنو با اشاره به برگزاری یک‌صد دوره آموزشی توسط قرارگاه فضای مجازی سپاه لرستان، گفت: این دوره‌ها در بازه زمانی ۳ تا ۵ روزه و در حوزه‌هایی چون عکاسی و فتوشاپ برگزار شد؛ این در حالی‌است که تمام مراسم استانی توسط فضای مجازی سپاه لرستان پوشش داده می‌شود.

معاون فضای مجازی سپاه لرستان با اشاره به این‌که در اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج شاهد نقش‌آفرینی بسیجیان در حوزه استارتاپ بودیم، اضافه کرد: این رویداد نمونه خوبی از اتکای به درون و تقویت تولیدات داخلی در عرصه‌های مختلف فضای مجازی است.

انتهای پیام
captcha