شبکه قرآن سیما؛ متولی رسانه‌ای مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3873885
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

شبکه قرآن سیما؛ متولی رسانه‌ای مسابقات بین‌المللی قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ جلسه هماهنگی سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن درباره اقدامات رسانه‌ای این رویداد قرآنی برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، جلسه هماهنگی سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن با محوریت اقدامات رسانه‌ای این رویداد بزرگ قرآنی با حضور جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و دبیر شورای معارف سیما و مهدی قره‌شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، در ساختمان این شبکه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، قره‌شیخلو با اشاره به اهمیت رسانه ملی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رقابت‌ها، گفت: مطالبه جامعه قرآنی این است که صدا و سیما به صورت جدی در این مسابقات ورود کند و از ظرفیت رسانه برای نشر قرآن استفاده بیشتر شود.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف، برگزاری خیمه‌های قرآنی در سطح شهر و راه‌اندازی دو کاروان قرآنی در شهرستان‌های خراسان جنوبی را از دیگر فعالیت‌های جانبی مسابقات خواند و اظهار کرد: امید داریم با هماهنگی، همدلی و هم‌افزایی دو مجموعه بتوانیم در راه قرآن قدم برداریم و شاهد ثمرات خوبی در این حوزه باشیم.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما نیز با اعلام آمادگی کامل این شبکه برای اقدامات رسانه‌ای سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن، گفت: ان‌شاءلله برای مسابقات مختلف قرآن و نیز برنامه‌های مرتبط آن، برنامه رسانه‌ای مدون در سیمای قرآن برنامه‌ریزی خواهد شد.

دبیر شورای معارف سیما با بیان اینکه برای پخش مسابقات بین‌المللی قرآن از شبکه‌های مختلف تلویزیون برنامه‌ریزی دقیق صورت خواهد گرفت، عنوان کرد: شبکه قرآن و معارف سیما آماده است ساخت مستند تاریخی در مورد تاریخچه برگزاری مسابقات را کلید بزند.

ایجاد تفاهم‌نامه فی مابین شبکه قرآن و معارف سیما و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در مورد سی‌‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام
captcha