فعالیت مرکز تولید محصولات و خدمات فرهنگی-هنری جهاددانشگاهی؛ ارتقادهنده آثار فرهنگی
کد خبر: 3873592
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴

فعالیت مرکز تولید محصولات و خدمات فرهنگی-هنری جهاددانشگاهی؛ ارتقادهنده آثار فرهنگی

گروه فرهنگی ـ مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های چهارمحال‌وبختیاری راه‌اندازی مرکز تولید محصولات و خدمات فرهنگی-هنری جهاددانشگاهی را موجب ارتقای آثار فرهنگی استان خواند و گفت: امید است با تعامل این مرکز با جوامع فرهنگی و دانشگاهی استان شاهد آثار و برکات آن در استان باشیم.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید صفی، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های چهارمحال‌وبختیاری دوم بهمن‌ماه در آیین افتتاح مرکز تولید محصولات و خدمات فرهنگی-هنری جهاد دانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری که با حضور جمعی از مدیران فرهنگی و معاونان دانشگاه‌های استان برگزار شد، با تشکر از تلاش‌های جهاد دانشگاهی استان در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: این نهاد انقلابی تعامل بسیار خوبی با دانشگاه‌های استان داشته و برنامه‌های متنوعی را برگزار کرده است.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، به تعریف مجاهد فی سبیل الله پرداخت و افزود: با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب مجاهد کسی است که موانع حاکمیت الهی را بردارد.

وی سردار شهید قاسم سلیمانی را الگوی امروز مسلمانان در همه زمینه‌ها خواند و اظهار کرد: رهبر انقلاب شجاعت، تدبیر، اخلاص، اهل حزب و جناح نبودن و انقلابی بودن را مهم‌ترین ویژگی‌های ایشان برشمرد که در همه این خصوصیات یک نقشه راه برای ما است و چنین فردی زنده‌بودن و شهادتش آثار و برکات بسیاری برای اسلام و انقلاب دارد.

حجت‌الاسلام صفی با اشاره به آیه ۹۵ سوره مبارکه نساء، مردم را در سه دسته انقلابی، غیرانقلابی و ضدانقلابی تقسیم‌بندی کرد و ادامه داد: متأسفانه برخی‌ها غیرانقلابی‌ها را نیز ضدانقلابی می‌خوانند در حالی که باید گروه‌های مختلف انقلابی و غیرانقلابی را تقویت کرده و حساب آن‌ها را از ضدانقلاب جدا دانست.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان راه‌اندازی مرکز تولید محصولات و خدمات فرهنگی-هنری جهاد دانشگاهی را موجب ارتقای آثار فرهنگی استان خواند و تصریح کرد: امید است با تعامل این مرکز با جوامع فرهنگی و دانشگاهی استان شاهد آثار و برکات آن در استان باشیم.

یادآور می‌شود مرکز تولید محصولات و خدمات فرهنگی-هنری جهاد دانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری در حوزه‌های زیباسازی شهری، گرافیک، خدمات تخصصی فرهنگی، طراحی نمایشگاه‌های فرهنگی، رسانه‌های مکتوب، تولیدات چندرسانه‌ای، معماری و طراحی داخلی و هدایای فرهنگی و هنری و صنایع دستی استان فعالیت می‌کند.

دستگاه‌ها، مؤسسات، دانشگاه‌ها و مراکز مختلف می‌توانند جهت بهره‌مندی از خدمات مرکز تولید محصولات و خدمات فرهنگی-هنری جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با شماره‌های ۰۳۸۳۲۳۲۰۳۲۳ و ۰۳۸۳۲۳۲۰۰۷۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha