خدمات واحد مشاوره حرم کریمه اهل بیت(س) در دو نوبت صبح و عصر ارائه می‌شود
کد خبر: 3873557
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸

خدمات واحد مشاوره حرم کریمه اهل بیت(س) در دو نوبت صبح و عصر ارائه می‌شود

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) فعالیت واحد مشاوره در دو شیفت صبح و عصر برای برادران و خواهران را ضروری دانست و یادآور شد: اهتمام نسبت به این مسأله باید در اولویت قرار گیرد.

واحد مشاوره حرم نسبت به مشاوره دادن آقایان به خانم‌ها حساس باشندبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام مهدی احمدی معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) امروز دوم بهمن‌ماه، در نخستین نشست شورای علمی راهبردی واحد مشاوره حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) که در ساختمان کریمه آستان برگزار شد، با بیان اینکه برنامه‌های معاونت فرهنگی در قالب برنامه‌های دوسالانه تدوین شده است، اظهار کرد: هر یک از بخش‌های زیر نظر معاونت متناسب با مجموعه خود مؤظف به تشکیل شورا شدند تا برنامه‌ها به شیوه مطلوب‌تر انجام شود.
وی افزود: کارشناسان واحد مشاوره حرم مطهر، ضروری است که مورد ارزیابی قرار گیرند و تغییر مشاوران غیرمتخصص انجام شود تا شاهد ارائه مشاوره‌های تخصصی باشیم.
معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) تصریح کرد: این حساسیت نیز باید در واحد مشاوره باشد که به هیچ وجه اساتید مشاوره آقا به خواهران مشاوره ندهند و خانم‌ها به مشاوران خواهر ارجاع داده شوند.
وی فعالیت واحد مشاوره در دو شیفت صبح و عصر برای برادران و خواهران را ضروری دانست و یادآور شد: اهتمام نسبت به این مسأله باید در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha