راه‌اندازی ۲ مرکز پژوهشی تفسیر در اهواز و دزفول
کد خبر: 3872374
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

راه‌اندازی ۲ مرکز پژوهشی تفسیر در اهواز و دزفول

گروه معارف ــ معاون پژوهش مدارس علمیه خوزستان از افتتاح ۲ مرکز پژوهشی ویژه بانوان طلبه در اهواز و دزفول خبر داد و گفت: افتتاح این ۲ مرکز، با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین بهجت‌پور، مدیر مدارس علمیه بانوان کشور انجام می‌شود.

دو مرکز پژوهشی تفسیر در اهواز و دزفول راه‌اندازی می‌شوند(آمــــــــــاده)

مریم اشرفی، معاون پژوهش مدارس علمیه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از افتتاح 2 مرکز پژوهشی ویژه بانوان طلبه در اهواز و دزفول خبر داد و گفت: افتتاح این دو مرکز، 1 و 2 بهمن، با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور، مدیر مدارس علمیه بانوان کشور انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: مرکز پژوهشی اهواز با نام مرکز پژوهشی حضرت خدیجه کبری(س) با دو گرایش تفسیر قرآن و فقه خانواده آغاز به فعالیت می‌کند. رشته کلام با دو گرایش امامت و مهدویت نیز در آینده مورد نظر ما است. مرکز پژوهشی دزفول با نام مرکز پژوهشی الزهرا(س) نیز با گرایش تفسیر قرآن فعالیت خواهد کرد.

اشرفی ادامه داد: پیش از هر چیز یک هیئت علمی برای این دو مرکز تشکیل می‌شود. تأمین محتوا دینی برای مناسبت‌ها، راه‌اندازی نشریه پژوهشی، مشاوره به طلاب سطح استان، انتشار فراخوان‌های پژوهشی از جمله فعالیت‌های این دو مرکز پژوهشی خواهد بود.

معاون پژوهش مدارس علمیه خوزستان گفت: افتتاح ساختمان مرکز تخصصی سطح 4 و دیدار با علمای استان از دیگر برنامه‌های مدیر مدارس علمیه بانوان کشور در اهواز است.

انتهای پیام
captcha