بهزیستی قم به کمک سیل‌زدگان سیستان‌وبلوچستان شتافت
کد خبر: 3872201
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

بهزیستی قم به کمک سیل‌زدگان سیستان‌وبلوچستان شتافت

گروه اجتماعی ــ مدیر کل بهزیستی قم از ارسال نخستین محموله کمک‌های این اداره‌کل به مناطق سیل‌زده استان سیستان‌وبلوچستان خبر داد.

بهزیستی استان قم به کمک سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان شتافتبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان قم، مهدی پهلوانی، مدیرکل بهزیستی این استان، ضمن ابراز همدردی با حادثه‌دیدگان سیل در استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در بهزیستی استان سیستان و بلوچستان اقلام ضروری مورد نیاز در مرحله اول آب معدنی‌، پتو، کنسرو، پلاستیک و ... اعلام شد که بلافاصله با کمک خیرین اقدام به تهیه یک کامیون آب معدنی کردیم که به مناطق سیل‌زده ارسال شد.

وی با اشاره به بعد مسافت و دوری راه افزود: ما در زمینه ارسال کمک‌های اهدایی خیرین جهت صرفه‌جویی در هزینه‌های حمل و نقل، اقلام مورد نیاز هموطنان را از استان مبدأ خریداری می‌کنیم و به بهزیستی استان سیستان و بلوچستان جهت توزیع بین خانواده‌های تحت پوشش حادثه‌دیده و سایر هموطنان تحویل می‌دهیم که این امر علاوه بر تسریع و سرعت عمل کار، در کاهش هزینه‌های حمل و نقل نیز اثرگذار است.

مدیر کل بهزیستی قم با اشاره به اعلام متولیان امور در مناطق درگیر سیل افزود: اقلام غذایی نظیر انواع کنسرو، خرما، برنج و روغن و اقلام زیستی نظیر پتو و موکت، پلاستیک و اقلام گرمایشی مانند چراغ و آب معدنی و خشکبار از مهم‌ترین نیازهای سیل‌زدگان استان است.

یادآور می‌شود، هموطنان گرامی می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را به پایگاه‌های بهزیستی استان واقع در خیابان 20 متری شهید بهشتی اداره پذیرش بهزیستی قم و مرکز مداخله در بحران واقع در میدان شهید محلاتی، مجتمع آیت‌الله گلپایگانی انتهای خیابان 19 دی بلوار شهید ظریفیان تحویل دهند و کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت 4163034541693770 حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان سیستان و بلوچستان واریز کنند.

انتهای پیام
captcha