مراسم تشییع شهدای همدان در سانحه هواپیمایی برگزار می‌شود
کد خبر: 3871929
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷

مراسم تشییع شهدای همدان در سانحه هواپیمایی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ـ رئیس بنیاد شهید همدان گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای همدان در سانحه هواپیمایی اوکراین فردا برگزار می‌شود.

مراسم تشییع شهدای همدان در سانحه هواپیمایی برگزار می‌شودمجید صفدریان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای همدان در سانحه هواپیمایی اوکراین فردا برگزار می‌شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان با بیان اینکه در این مراسم 4 تن از شهدای همدان در سانحه هوایی اوکراین تشییع و خاکسپاری خواهند شد افزود: این مراسم فردا پنج شنبه 26 دی ماه ساعت 9:30 صبح در محل میدان امام خمینی(ره) همدان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه نماز این شهدای والا را حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان اقامه خواهند کرد افزود: شهیدان «زهرا نقیبی، بهاره حاج اسفندیاری، آنیسا صادقی و میترا احمدی»، 4 شهیده والا قدری هستند که فردا صبح با حضور آحاد مردم تشییع و به خاک سپرده می‌شوند پیکر شهید میلاد نهاوندی هم فردا صبح در ملایر تشییع خواهد شد.
صفدریان با اشاره به اینکه ۹ شهید سانحه هوایی، پیکر ۵ شهید در استان همدان تشییع و تدفین می‌شود و ۴ شهید دیگر نیز در سایر استان‌ها تدفین خواهند شد گفت: شهید میر مهدی صادقی در شهرستان خوی، کسری ساعتی در تهران، مهدی عباسپور در بابل و شهیده ندا(پونه) گرجی ازندریانی در کرج تشییع و تدفین خواهند شد.
وی عنوان کرد: مراسم ترحیم شهیده میترا احمدی، روز جمعه 27 دی ماه صبح در مسجد ولایت(اعتمادیه) و شهیده زهرا نقیبی، فردا 26 دی ماه ساعت 15 الی 16:30 در مسجد امام خمینی(سعیدیه) برگزار می‌شود.
گفتنی است، چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه هواپیمای اوکراینی پس از خروج از فرودگاه امام خمینی (ره) در نزدیکی شهریار سقوط کرد که در این سانحه تعداد ۱۷۶ مسافر جان باختند. به گفته منابع خبری ۱۶۷ نفر از این تعداد مسافر و ۹ نفر آن، پرسنل و خدمه هواپیما بودند و بنا به گفته پزشکی قانونی تاکنون اسامی ۱۲۳ نفر از قربانیان سقوط هواپیمای اوکراینی شناسایی‌شده است.

انتهای پیام
captcha