معاون استاندار قم از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم بازدید کرد
کد خبر: 3871693
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹

معاون استاندار قم از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم بازدید کرد

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم بازدید کرد. 

معاون استاندار قم از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم بازدید کردبه گزارش ایکنا از قم، بیژن سلیمان پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم امروز از بخش‌های مختلف مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم، بازدید کرد و در جریان روند فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های جهاد دانشگاهی، کارنامه این نهاد انقلابی را درخشان خواند و بیان کرد: مشارکت و همراهی دستگاههای اجرایی، می‌تواند زمینه ورود جهاددانشگاهی به بسیاری از عرصه‌ها و حل مشکلات را فراهم کند.
سلیمان پور عنوان کرد: تجاری سازی ایده‌ها و فعالیت‌های علمی و پژوهشی و تولید سلول‌های بنیادین و ... از افتخارات جهاد دانشگاهی است و باید موانع و بروکراسی‌ها در مسیر فعالیت‌های جهاد دانشگاهی برداشته شود.
وی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی در زمینه رفع آسیب‌های اجتماعی موفقیت داشته است و یکی از مطالبات ما، مشارکت جهاد دانشگاهی در زمینه آموزش و ارائه راهکار برای کاهش آسیب‌هاست.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: استانداری می‌تواند جهاد دانشگاهی را به عنوان تسهیل گر به وزارت کشور معرفی کند و از تمامی ظرفیت‌ها در تحقق اهداف فرهنگی و آموزشی و پیشگیرانه استفاده کنیم.
وی عنوان کرد: همچنین امید است بتوان از توانایی این نهاد انقلابی در تدوین اطلس اجتماعی بهره گرفت، نهاد مستقل و غیر دولتی جهاد دانشگاهی، توانایی خود را به اثبات رسانده و وظیفه دولت در مقابل این ظرفیت، توجه به توانمندی‌های جهاد دانشگاهی است.
سلیمان پور بیان کرد:جهاد دانشگاهی و حضور نخبگان در آن، نعمت بزرگی است و باید قدردان این نعمت باشیم و نهایت همکاری را با جهادگران این نهاد انقلابی داشته باشیم.
در این جلسه برخی از معاونین و مسئولان و نخبگان جهاد دانشگاهی قم، با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد جهاد، خواستار همراهی استانداری در پیشبرد اهداف شدند.
انتهای پیام
captcha